Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا ملااحمد شیخی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید اظهار داشت: با فرا رسیدن سال جدید باید روحیه و افکار انسان نیز دچار یک پویایی و تحول مثبت شود.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: همه امیدواریم که سال پیش رو برای ملت ایران و کل جهان سال آرامش و صلح و دوستی و محبت باشد و شاهد این همه خونریزی در بین جهانیان نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، امسال را سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری کرده اند که این شعار به معنای تکیه بر داشته های و پتانسیل های داخلی است.

ماموستا شیخی ادامه داد: نگاه جامع و کامل معظم له در بحث توسعه اقتصادی و صنعتی کشور در شعار سال جاری نمود عینی یافته است، در شعار امسال شاهد توجه ایشان به ظرفیت های داخلی کشور و از سوی دیگر انجام کارها بر اساس اصول درست و علمی است.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی افزود: رهبر معظم انقلاب تولیدی را ارزشمند می دانند که بر اساس علم و تخصص پایه گذاری شده است و نیز خروجی آن اشتغال پایدار و ثابت برای جوانان و... باشد.

وی با اشاره به اینکه توجه به اقتصاد کشور به معنای علمی و کاربردی می تواند راهبردی درست برای برون رفت از مشکلات موجود باشد، تاکید کرد: تولید زمانی محتوای خود را به معنای راهبردی پیدا می داند که خروجی هایی همانند اشتغال پایدار به همراه خود داشته باشد.

ماموستا شیخی تاکید کرد: تولید باید بر پایه های علمی و دانش ایجاد شود زیرا تولیدی که پایه و اساس علمی داشته باشد ماندگارتر و نتیجه بخش خواهد بود و آینده کشور را به سمت تبدیل شدن به یک قطب بزرگ اقتصادی در منطقه و جهان سوق خواهد داد.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی با تاکید بر اینکه برای تحقق بخشیدن به فرمایشات رهبری در بحث تولید باید تمام امکانات بسیج شوند، خاطرنشان کرد: استمرار استقلال، اقتدار و قدرت ایران اسلامی در تأسی از فرمایشات رهبری و حرکت در مسیر آرمان های امام راحل و شهداست.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است

فرج اله احمدی ایلانی، غزلی در استقبال از غزل اخیر مقام معظم رهبری سروده‌ که در ادامه می‌خوانید.

به گزارش مشرق، فرج اله احمدی ایلانی، غزلی در استقبال از غزل اخیر مقام معظم رهبری سروده‌ که در ادامه می‌خوانید.

دلا زعشق بجوش و زماجرا مگریز

درون ز وسوسه خالی کن از دعا مگریز

چنانچه زخمه زنند تیشه ی سخن بر ما

تو التفات نکن از طعنه و جفا مگریز

زگرد باد حوادث خروش دریا باش

به خود مپیچ و متابان و از قضا مگریز

چو رمل بادیه بر خیز و موج صحراباش

شتاب کن، بدم از خار و از جفا مگریز

به سایه سار تنعم به وقت حاجت دین

روا کجا بنشینی؟ ز مبتلا مگریز

چو اشتری که به پای رکاب مولا بود

طمع به شام نکن از مرز نینوا مگریز

تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است

صبور باش، بخوان و ز مدعا مگریز

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی تولیدات فاخر علمی است
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی مرجعیت علمی 
  • تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • اهل سنت بر اساس روش و سیره امام صادق(ع) حرکت کرده است