Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه کره ای مدعی است که ایران در بازی امروز مقابل کره به وقت کشی یا به زعم آنها فوتبال تختوابی روی می آورد

ایران و کره در چارچوب بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به مصاف هم می روند. با اینکه این بازی تشریفاتی است و صعود دو تیم به جام جهانی مسجل شده اما این اتفاق چیزی از حساسیت نبرد ایران و کره کم نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، سایت munhwa در خصوص بازی امروز مدعی شد که ایران تمرکزش را روی کارهای دفاعی می‌گذارد و تیم ملی کشورمان را به بازی تدافعی و وقت کُشی متهم کرد:

انتظار می‌رود ایران تمرکز خود را روی خط دفاعی بگذارد زیرا می‌تواند حتی پس از تساوی هم جایگاه اول خود را در گروه حفظ کند. به ویژه، این نگرانی وجود دارد که "فوتبال تختخوابی" منحصر به فرد در خاورمیانه انجام شود. تاکتیک دراز کشیدن روی زمین هنگام تماس فیزیکی بازیکنان که برای گذراندن زمان به ایران کمک می‌کند.

این رسانه راهکار مقابله با تاکتیک وقت کشی ایران را هم ارائه داده است:

به ثمر رساندن گل اول کارآمدترین راه حل برای شکستن فوتبال تختخوابی است. این به این دلیل است که اگر آنها عقب بیفتند، دفاع متراکم را از بین می‌برند و برای به ثمر رساندن گل هجوم می‌آورند.

در بخش دیگری از این گزارش به توانایی‌های سردار آزمون مهاجم ایران پرداخته شده و آمده است:

ضد حمله هدف بلندمدت ایران در این مسابقه است. مورد ویژه سردار آزمون (لورکوزن) است. آزمون که در ژانویه به بوندسلیگا رفت، مهارت‌های فوق العاده ای دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقل و انتقالات Transfermarkt، ارزش سون هیونگ مین (کارمزد تخمینی انتقال) ۸۰ میلیون یورو و آزمون ۲۵ میلیون یورو است. یک دفاع خفه کننده برای مسدود کردن مسیر توپ مورد نیاز است تا آزمون نتواند توپ را بگیرد.

اخبار داغ 

دفاع وسط تیم قرن؛ پرویز قلیچ خانی | اگر فانتزی بازها شاعرند، او فیزیک هسته ای فوتبال است! گل دوم و زیبای امید ابراهیمی به الغرافه (الوکره 2-3 الغرافه) واکسن زدن یوسوا کیمیش در سایه بی‌خبری هم تیمی‌هایش درآمد 50 میلیون یورویی رایولا از انتقال ارلینگ هالند / جوزپ پدرول 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ از زمانی که طراحی پوسترهای پیش‌بازی در فوتبال ایران باب شده، یکی از ترفندهای باشگاه‌های مختلف این است که قبل از بازی با هر تیمی، از تصویر بازیکنان پیشین همان تیم که الان در عضویت آنهاست، استفاده کنند؛ یک مدل کری‌خوانی ظریف. در همین راستا، پوستر پیش‌بازی منتسب به تراکتور برای بازی با استقلال هم با تصویر ارسلان مطهری منتشر شده.

این در حالی است که مطهری از زمان حضور در تراکتور اصلا عملکرد قابل‌قبولی نداشته. او طی ۸مسابقه فقط ۸۴دقیقه به میدان رفته، هیچ گلی نزده و هیچ پاس‌گلی هم نداده است. مطهری حتی ضربه پنالتی‌اش را هم مقابل ذوب‌آهن خیلی بد زد و خوش‌شانس بود که توپ گل شد. آیا او بالاخره در زمین هم یک بازی مؤثر خواهد داشت یا فقط در حد ستاره پوستر باقی می‌ماند؟

کد خبر 848617 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • در دفاع از امنیت ملی اتحاد را به رقابت رسانه‌ای ترجیح می‌دهیم
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند و سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!