Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه شامگاه گذشته و صبح امروز تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان خوشبختانه روان و بدون مشکل بود، ابراز کرد: ورود و خروجی شهرها بیشترین تراکم خودروها را شاهد است اما خوشبختانه علی رغم ترافیک پرحجم، تردد خودروها روان گزارش می‌شود.

وی با بیان اینکه محورهای اصلی مانند آهوان و میاندشت و… درگیر بیشترین میزان تردد خودروها هستند، ابراز کرد: مسافران نوروزی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در بهترین ساعات از مسیرهای استان سمنان به خصوص راه‌های کوهستانی عبور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه بیشترین حوادث رانندگی استان در بدو آغاز تعطیلات نوروزی تا کنون به واژگونی تعلق داشته است، گفت: علت اصلی این واژگونی‌ها خستگی و عدم توانمندی در کنترل وسیله نقلیه است که نشان می‌دهد استراحت ۱۵ دقیقه‌ای به ازای هر ۹۰ دقیقه رانندگی چقدر می‌تواند اهمیت داشته باشند.

کبیری با بیان اینکه استان سمنان به دلیل نداشتن جلوه‌های بصری زیبا در جاده‌های خود مستعد تصادفات رانندگی به خصوص واژگونی است، تاکید کرد: مسافران در شهرهای استان استراحت و از امکانات نوروزی تعبیه شده استفاده کنند تا شاهد کاهش تصادفات و واژگونی‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه احتمالاً از فردا نخستین گروه مسافران نوروزی که ابتدای هفته به مشهد رفتند بازگردند و لذا ترافیک در لاین بازگشت به سمت تهران نیز نیمه سنگین شود، ابراز کرد: در این صورت از هموطنان می‌خواهیم تا نسبت به سفر خود و بازگشت حتماً برنامه‌ریزی درستی داشته باشند که به اوج ترافیک‌ها بر نخورند.

رئیس پلیس راه استان سمنان بیان کرد: همراه داشتن سوخت کافی، عدم داشتن عجله، رعایت نکاتی که پلیس راه و راهور و راهداری اعلام می‌کنند، برنامه‌ریزی درست برای ساعات سفر و بازگشت و… از جمله نکاتی است که می‌تواند تضمین کننده سفر ایمن برای مسافران نوروزی باشد.

کد خبر 5452303

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه استان سمنان وضعیت راهها سید تقی کبیری بوشهر نوروز مسافران نوروزی ویروس کرونا نوروز 1401 کرمانشاه گردشگری بارش برف آمار کرونا سفرهای نوروزی عید نوروز اردوهای راهیان نور سانحه تصادف تصادفات رانندگی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند

 سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در این نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

 به نقل از پایگاه خبری شهر، وی تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

منبع: ایسنا

tags # پلیس راهنمایی و رانندگی ، تصادفات رانندگی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد