Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید درخشان می گوید همین که بازیکن پیراهن تیم ملی را بر تن کند باید انگیزه اش صد برابر شود و پایین بودن انگیزه با مسجل شدن صعود به جام جهانی درست نیست

تیم های ملی کره جنوبی و ایران در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی امروز (4 فروردین( به مصاف هم می روند. پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد ایران باید این بازی را با پیروزی به اتمام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، حمید درخشان در گفت‌وگو با تسنیم درباره دربی 98 سرخابی‌ها که با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید، اظهار داشت:

بازی بدی نبود. به نظر من یکسری اشکالات در کار بود که پرسپولیس نتوانست نتیجه را حفظ کند. پرسپولیس می‌توانست برنده این بازی باشد و اگر تدابیر خوبی را بعد از گل اتخاذ می‌کرد، می‌توانست این طلسم را بشکند و به برد برسد. در واقع باید تیم درایت می‌کرد تا برنده از زمین خارج شود. به هر شکل این اتفاق رخ نداد و البته در مجموع هم عملکرد تیم خوب بود.

اگر پرسپولیس سه امتیاز این مسابقه را می‌گرفت، خیلی در ادامه به کارش می‌آمد و در جدول تأثیر داشت.

درخشان در مورد انتخاب گوهری به جای حامد لک در دربی تصریح کرد:

این ریسک بزرگ یحیی گل‌محمدی بود که بعضی اوقات این گونه ریسک‌ها جواب می‌دهد.

بازیکن سابق سرخپوشان و تیم ملی فوتبال در مورد اعتراضی که یحیی گل‌محمدی بعد از گل تساوی استقلال به داور داشت، تأکید کرد:

یحیی تا حدودی حق داشت. متأسفانه تعویض را با تأخیر انجام دادند و همین مسئله باعث شد پرسپولیس 10 نفره باشد که این مسئله خیلی تعیین‌کننده شد. حضور سیدجلال در خط دفاعی در آن لحظات خیلی می‌توانست به تیم کمک کند و نباید فراموش کنیم همین می‌توانست در مسئله قهرمانی خیلی به تیم کمک کند، اما به هرحال داور اجازه تعویض نداد و پرسپولیس هم گل خورد.

وی در واکنش به استعفای یحیی گل‌محمدی بعد از دربی و بازگشت او گفت:

یحیی باید بماند و کارش را تمام کند. فوتبال را نمی‌شود پیش‌بینی کرد و باز هم ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد. پرسپولیس باید همین اقتدار را حفظ کند و چه بسا استقلال امتیاز از دست بدهد. شک نداریم که فوتبال می‌تواند خیلی اتفاقات پیش‌بینی نشده را رقم بزند. ضمن اینکه جام حذفی هم هست و باید به شکل ویژه‌تری به آن نگاه کنیم.

درخشان راجع به دو بازی پیش روی تیم ملی فوتبال خاطر نشان کرد:

بازی با کره سخت است، لبنان اما نمی‌تواند برای‌مان دردسرساز شود، چون بازی در ایران است. من فکر می‌کنم کره از همه تیم‌هایی که با آنها بازی کرده‌ایم باکیفیت‌تر است و باید شیوه خوبی را مقابل این تیم اتخاذ کنیم. 

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال در مورد اینکه آیا صعود تیم ملی به جام جهانی از انگیزه‌های بازیکنان برای کسب بهترین نتیجه مقابل کره جنوبی کم نمی‌کند، یادآور شد:

این به نظر من نمی‌تواند اصلاً درست باشد. ما داریم در مورد فوتبال حرفه‌ای صحبت می‌کنیم. این حرف‌ها معنی ندارد. شما وقتی از تیم باشگاهی‌ات پول می‌گیری و یا اینکه برای تیم ملی کشورت بازی می‌کنی، اینکه بگویی به فلان دلیل انگیزه‌ات پایین است، اصلاً قابل قبول نیست. بازیکن نباید بی‌تفاوت به زمین برود. او وقتی در تیم ملی کشورش بازی می‌کند این خودش به تنهایی انگیزه صدبرابری به وی می‌دهد. ما باید کره را ببریم و جایگاه‌مان را حفظ کنیم. اگر این تیم را نبریم، خیلی هم کار بزرگی نکرده‌ایم.

وی همچنین درباره دعوت از کنعانی‌زادگان به تیم ملی با وجود حاشیه‌ای که منجر به محرومیتش شده بود، عنوان کرد:

به هر حال آن روزی که کمیته انضباطی این تصمیم را گرفت باید به آن احترام گذاشته می‌شد. وقتی تصمیمی گرفته می‌شود باید آن تصمیم به اجرا درآید. خصوصاً اینکه بازیکنان ما خیلی بیشتر باید حواس‌شان را جمع کنند که دچار چنین حاشیه‌هایی نشوند.

اخبار داغ 

دفاع وسط تیم قرن؛ پرویز قلیچ خانی | اگر فانتزی بازها شاعرند، او فیزیک هسته ای فوتبال است! گل دوم و زیبای امید ابراهیمی به الغرافه (الوکره 2-3 الغرافه) واکسن زدن یوسوا کیمیش در سایه بی‌خبری هم تیمی‌هایش درآمد 50 میلیون یورویی رایولا از انتقال ارلینگ هالند / جوزپ پدرول 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که این تیم حالا یک سرمربی پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد. حمید مطهری در روزهای غیبت یحیی گل محمدی قرار است به عنوان سرمربی تی‌تی‌ها آنها را مقابل استقلال هدایت کند.
مطهری اگرچه به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی هیچ وقت با پرسپولیس برابر استقلال شکست نخورده بود اما به عنوان سرمربی آماری متفاوت دارد؛ حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش  در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تاکنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، با کمکی که به پرسپولیس کرده، تمامی شکست‌هایش را برابر این تیم فراموش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!