Web Analytics Made Easy - Statcounter

عنایت بخشی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در توضیح حال و هوای خود در نوروز گفت: «معمولا عیدها در خانه هستم؛ شب عید و روزهای ابتدایی سال نو همه‌جا شلوغ و ترافیک است و جایی برای اقامت پیدا نمی‌شود؛ به همین دلیل من عیدها جایی نمی‌روم.» 

بازیگر فیلم سینمایی «دلشدگان» (علی حاتمی- ۱۳۷۰) ادامه داد: «اصالتا طالقانی هستم و خانه پدری‌ام در طالقان هنوز هست و می‌توانم به آن‌جا بروم، ضمن این که طالقان فضای بسیار زیبا و آب و هوای فوق العاده‌ای دارد اما در ایام نوروز سرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

او تاکید کرد: «در روزهای تعطیلات سال نو و زمانی که در خانه هستم اگر حالش را داشته باشم کتاب می‌خوانم یا ورزش می‌کنم و سراغ رفقا و دوستان می‌رویم و حالشان را جویا می‌شویم.»

هنرپیشه سریال «پهلوانان نمی‌میرند» (حسن فتحی- ۱۳۷۶–۱۳۷۴) با اشاره به نویسندگانی که آثار آنان را دوست داشته و با آن‌ها ارتباط برقرار کرده است، گفت: «کتاب‌های محمود دولت‌آبادی همواره برایم خوشایند بوده‌اند، کتاب‌های ابراهیم گلستان را دوست داشتم و بیژن مفید هم از نویسندگان محبوبم بوده است؛ این‌ها نویسندگان نخبه جامعه بودند که قلم خوبی داشتند و ما هم از آن‌ها استفاده کرده‌ایم.» 

او با اشاره به هنرپیشگان موردعلاقه‌اش اضافه کرد: «از هنرپیشگان قدیمی، پرویز فنی‌زاده و بهروز وثوقی را دوست دارم و از نسل بعدی بازی پرویز پرستویی و خسرو شکیبایی را می‌پسندم.» 

بازیگر سریال «سربداران» (محمدعلی نجفی- ۱۳۶۳) در پاسخ به این پرسش که سریال‌های نوروزی برای جذب مخاطب باید حاوی چه مولفه‌هایی باشند، تصریح کرد: «وقتی می‌گوییم نوروز و روز نو یعنی همه‌چیز باید نو و در قالب و پوشش زیبایی و شادی باشد.» 

این هنرمند پیشکسوت خاطرنشان کرد: «بر این اساس برنامه‌های تلویزیون و رادیو در نوروز باید در شکلی ساخته شوند که مردم شاد شوند و بخندند؛ آن هم مردمی که در این مدت درگیر بیماری و تورم بوده‌اند و فضای حاکم شاد نبوده است؛ پس این وظیفه هنرمندان است که فضای جامعه را به سمت شادی ببرند و انشالله که چنین اتفاقی بیفتد.» 

بازیگر فیلم سینمایی «سگ‌کشی» (بهرام بیضایی- ۱۳۷۹) با تاکید بر این نکته که سریال شاد لزوما یک سریال کمدی نیست، اظهار داشت: «من تجربه کار کمدی فراوان داشته‌ام اما منظورم از فضای شاید در آثار تلویزیونی صرفا تولیدات کمدی نیست؛ به همین دلیل در یک اثر شادی‌آور حتما قرار نیست بازیگران بالا و پایین بپرند یا ادا و اطواری صورت بگیرد؛ یک کار می‌تواند بسیار جدی باشد اما مردم از آن لذت ببرند.» 

این هنرمند در پاسخ به این پرسش که کدام بهار زندگی‌اش حال و هوایی متفاوت‌تر داشته است، گفت: «نوروز خاصی نبوده است که مشخصا بخواهم نام ببرم؛ زندگی و روزگار پستی و بلندی دارد. روزی ممکن است در اثر یک اتفاق شاد باشید و روزی دیگر در اثر اتفاقی بد غمگین باشید، بیمار شده باشید یا به هر دلیل حس خوبی نداشته باشید؛ زندگی همین است و فرمول خاصی ندارد. به عبارت دیگر زندگی ترکیبی است از همه چیز و باید زندگی کرد و با این مسائل ساخت.» 

بازیگر تله‌تئاتر «عروسک‌ها» (بهرام بیضایی- ۱۳۴۶) یادآور شد: «امیدوارم در این سال جدید و بهار ۱۴۰۱ همه خوشحال باشند و زندگی برای مردم بر وفق مرادشان باشند. آرزوی سلامتی و خوشبختی برای همه مردم ایران در این سال نو دارم.» 

۲۵۹۲۵۹

کد خبر 1615288

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پرویز پرستویی خسرو شکیبایی بهروز وثوقی سینمای ایران تلویزیون بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با یکی از بهترین معلمان رسانه؛ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟

مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی با حضور جمعی از چهره‌های هنری و ورزشی در حال برگزاری است.

به گزارش مهر،این مراسم دقایقی پیش با رسیدن پیکر زنده یاد اسکویی و تلاوت آیاتی از قران کریم رسما آغاز شد.

حمید رضا افتخاری مدیر رادیو صبا، مریم جلالی تهیه کننده، پیمان یوسفی و ... از دیگر حاضران در این مراسم هستند.

علی بخشی زاده معاون صدا با تسلیت به بازماندگان اسکویی بیان کرد: امروز روز سختی برای اهالی رسانه است که یکی از افراد خوشنام و کاربلد را بدرقه می‌کند. اسکویی مردی مهربان، بی ریا و بی تکلف بود.

وی اضافه کرد: او الحق استاد بود و به تمامی جوانان هر آنچه از پروتکل‌های ورزشی می‌دانست آموخته بود، اما متواضعانه مشتاق اطلاعات جدید بود. ما یکی از بهترین معلمان خود را در رسانه از دست دادیم. چه رازی است که یک نفر اینگونه محبوب می‌شود؛ همه شما را به این آیه سوره مریم دلالت می‌دهم که «به درستی کسانی که پاک عمل کردند و پاک نیت بودند خداوند آن‌ها را محبوب قلب‌ها می‌کند» و استاد مصداق این آیه کریمه بود.

بخشی زاده اظهار کرد: او در این شرایط سنی بسیار پرکار بود که حتی گاهی از او می‌خواستیم بیشتر به آموزش بپردازد و استراحت کند، اما اهل استراحت نبود و عاشق این کار بود.

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت درگذشت.

دیگر خبرها

  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • چهره بازیگر سریال خانه‌به‌دوش بعد از ۲۰ سال | تصاویر
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • «برنارد هیل»، شاه «تئودون» ارباب حلقه ها درگذشت
  • رخنه به قلب دشمن
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • وداع با یکی از بهترین معلمان رسانه؛ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس