Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@19:09:54 GMT

ورود مسافران به استان بوشهر ۸۲ درصد افزایش یافت+تصویر

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۱۲۶۱

ورود مسافران به استان بوشهر ۸۲ درصد افزایش یافت+تصویر

گروه استان‌ها - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از افزایش ۸۲ درصدی ورود خودروها به استان خبر داد و گفت: از ۲۵ اسفند تاکنون ۳۸۰ هزار خودرو حامل مسافر وارد استان بوشهر شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سیل حضور مسافران در نقاط مختلف استان بوشهر حاکی از ورود جمعیت چند میلیونی به این استان به‌ویژه در سواحل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته استاندار بوشهر پیش بینی مسافرت 12 میلیون گردشگر تا پایان تعطیلات نوروز به نقاط مختلف استان شده است به گونه‌ای که تاکنون افزون بر 6.5 میلیون گردشگر اسکان و اقامت داشته‌اند.

احمد محمدی‌زاده با اشاره به اینکه اقامتگاه‌های استان بوشهر به‌صورت اردوگاه افزایش یافته است اظهار داشت: با توجه به کمبود هتل و مسافرخانه در استان بوشهر با تلاش شهرداران 40 گانه استان اقامتگاه‌های گردشگری موقت در نقاط مختلف ایجاد شده است.

وی بیشترین حجم مسافر را در شهرهای ساحلی از جمله بوشهر، گناوه، دیلم، کنگان و بندر دیر دانست و بیان کرد: حجم ورود مسافر به استان بوشهر از محورهای مختلف مواصلاتی و جاده‌ای رو به افزایش است که تمام تمهیدات لازم برای ایمنی و خدمات‌رسانی به گردشگران اندیشیده شده است.

 افزایش 82 درصدی ورود مسافر به استان بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از افزایش تردد خودروها به محورهای ورودی استان خبر داد و خاطر نشان کرد: طرح نوروزی راهداری از 25 اسفند در استان اجرایی شده که بر اساس سامانه تردد شمار تاکنون 380 هزار خودرو وارد استان بوشهر شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 82 درصدی دارد.

حمیدرضا علم محور‌های جاده‌ای کنار تخته به دالکی در مسیر استان فارس به بوشهر را بیشترین تردد خودروها دانست و خاطر نشان کرد: در این محور تاکنون 100 هزار خودرو مسافر وارد استان بوشهر شده‌اند.

وی جاده‌های کنار تخته به دالکی، پارسیان به عسلویه، هندیجان به دیلم را پر تردد دانست و بیان کرد: بر اساس بررسی‌ها تاکنون بیشترین مسافر از استان‌های فارس، اصفهان و تهران وارد بوشهر شده‌اند.

افزایش ظرفیت اسکان مسافران در استان بوشهر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از افزایش ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با تلاش کمیته اسکان آموزش و پرورش ظرفیت اقامت شبانه‌روزی در مدارس، به 30 هزار نفر رسیده است.

ورود مسافر به استان بوشهر 68 درصد افزایش یافت‌11 فروند شناور برای گردشگری دریایی در استان بوشهر راه‌اندازی شداستاندار بوشهر: از همه ظرفیت‌های استان بوشهر برای اسکان مسافران استفاده شد

اسماعیل سجادی‌منش  با اشاره به افزایش اردوگاه اسکان مسافران نوروزی در شهر بوشهر خاطر نشان کرد: در شهر بوشهر مراکز اقامتی و اردوگاه اسکان موقت گردشگران با تلاش استانداری و بهزیستی به 4 مرکز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها تعداد مراکز اقامتی خود را در سراسر استان به  50 مرکز افزایش داده‌اند گفت: با این تعداد نزدیک به 140 هزار نفر در شهر ساحلی بوشهر ظرفیت اقامت فراهم شده که در همین راستا چشمه‌های سرویس بهداشتی و حمام در این مراکز فعال است.

انتهای پیام/190/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر استان بوشهر استان بوشهر اسکان مسافران ورود مسافر بوشهر شده جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است

سیدحسین حسینی در جلسه شکل گیری شهر مولد استان بوشهر با حضور استاندار، یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را توسعه اقتصاد دریا پایه دانست و اظهار داشت: یکی از مصداق‌های مهم طرح‌های تولیدی اقتصادی دریا محور شهرک‌های مولد کشاورزی در سواحل است.

 وی شهر‌های مولد را کانون‌های تولید، اشتغال و اسکان دانست و بیان کرد: یکی از اهداف مهم شهر‌های مولد تولید و امنیت غذایی پایدار است و به سمت کانون‌های مولد حرکت می‌کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه طرح‌های اقتصاد دریا محور یکی از برنامه‌های مهم دولت است، تأکید کرد: شهر‌های مولد در سواحل نقش مهمی در اشتغال، تولید پایدار و تقویت معیشت خانواده‌ها دارند و در اجرایی‌شدن شهر‌های مولد در سواحل از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سواحل کشور خانه‌های مولد طراحی شده است، افزود: شهر‌های مولد با ایجاد زنجیره ارزش افزوده، سبب افزایش سطح تولید، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد خانوار‌ها می‌شود.

حسینی با قدردانی از استاندار بوشهر در پیگیری اجرایی شدن شهر مولد کشاورزی بوشهر در سواحل اضافه کرد: این شهر با تولید و پرورش آبزیان طراحی شده و نقش مهمی در حل مشکلات جوانان دارد.

در آیین امضای این قرارداد زمین ایجاد شهر مولد دلیران تنگستان به امضای جهاد کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور اراضی و شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • برنامه جدید وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد | وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است