Web Analytics Made Easy - Statcounter

سال‌ها از ساخت خودرو فراری پوروسانگوئه می‌گذرد، اما اکنون شاهد اولین نمایش رسمی  از SUV جدید فراری هستیم. بدیهی است که این فقط یک عکس تیزر از فراری است؛ در نمای این SUV، سایه‌ها بیشتر از نور است.

پست‌های فراری در شبکه‌های اجتماعی با چند نکته برجسته همراه است؛ بسیاری از جزئیات این خودرو هنوز مبهم است، اما می توان تا حدودی نمای جلویی این خودرو را دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورودی‌های هوای بزرگ در سپر جلو، دماغه‌ای بدون جلوپنجره و نواری که چراغ‌های جلو را به هم متصل کرده‌اند، از مواردی هستند که در این تیزر دیده می‌شوند.

اولین بار در سال ۲۰۱۸ نام پوروسانگوئه را شنیدیم، زمانی که فراری آن را در نقشه راه محصول برای آینده ذکر کرد. فراری همراه با تصویر تیزر، پیامی را در وب سایت خود قرار داده است که "تمام تغییرات این خودرو در اواخر امسال فاش خواهند شد. "

فراری فعلاً هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی پوروسانگوئه نکرده است، ولی شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند و همین‌طور موتور‌های کنونی فراری،  این احتمال وجود دارد که قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی ۲۹۶ GTB خواهد بود که از یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V۶ توئین توربو و یک موتور الکتریکی با مجموع خروجی ۸۳۰ اسب بخار تشکیل شده است.

به زودی شاهد آزمایش نمونه‌های اولیه پوروسانگوئه در انظار عمومی هستیم؛ با توجه به اینکه فراری اکنون یک تیزر شگفت‌انگیز را ارائه کرده است، آنطور که فراری اعلام کرده است، اولین شاسی بلند فراری امسال وارد بازار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی

بزرگترین کمپین اطلاع رسانی کشور به لحاظ وسعت و مدت زمان توسط صنعت برق اجرایی می شود که همه مردم ایران از مشوق های صنعت برق برای تابستان، راهکارهای مصرف بهینه برق و ... بهره مند می شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بزرگترین کمپین اطلاع رسانی کشور به لحاظ وسعت و مدت زمان، امروز با موضوع صنعت برق، مشوق های صنعت برق برای تابستان، راهکارهای مصرف بهینه برق و ... به صورت رسمی و با نام پویش "با انرژی" رونمایی شد.

در این مراسم پیام ویدیویی مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر به مناسبت همزمانی از رونمایی از پویش با انرژی با روز صنعت برق و روز ملی خلیج فارس پخش شد و تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران نیز در صحبتهای کوتاهی مردم را به صرفه جویی در مصرف برق تشویق کردند.

این نخستین باری است که صنعت برق با همکاری جامعه ورزشی، هنری و... کشور به دنبال بهینه سازی مصرف برق خواهد بود و امیدوار است که بتواند بخش مهمی از ناترازی را از طریق جلب همراهی مردم کاهش دهد.

در این راستا علاوه بر ارائه مشوق های مصوب دولت، جوایز گسترده ای نیز به مشترکانی که در زمینه کاهش مصرف برق و آموزش راهکارهای بهینه سازی مصرف همکاری کنند، ارائه خواهد شد.

علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در این خصوص گفت: 80 میلیون جایزه برای مشترکانی که در فصل گرم امسال صرفه جویی در مصرف برق داشته باشند درنظر گرفته شده که از این بین، صدها خودرو به صورت قرعه کشی به مشترکان اعطا خواهد شد و هدایای ارزنده متنوعی به عنوان مشوق صرفه جویی در مصرف برق درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا