Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر‌محصولات بازرگانی تعاون روستایی از توزیع اینترنتی سیب و پرتقال با نرخ مصوب تا آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.

خبرگزاری میزان _ باشگاه خبرنگاران نوشت: ادیب گفت: توزیع هوشمند میوه با هدف آرامش بازار برای اولین بار در تهران و کلانشهر‌ها صورت گرفت. در جلسه ستاد تنظیم بازار ۱۰ هزار تن میوه در سامانه بازرگام و سایر سامانه‌های هوشمند توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول قیمت هر کیلو سیب قرمز در سامانه هوشمند را ۱۱ هزار تومان، سیب زرد ۱۲ هزار تومان، پرتقال تامسون ۱۰ هزار تومان و پرتقال والنسیا ۱۲ هزار تومان اعلام کرد.

اتحادیه بارفروشان می‌گوید: علی رغم افزایش ۲ تا ۳ برابری توزیع میوه بازار به حدی اشباع است که عرضه میوه‌های تنظیم بازار با تاخیر آغاز شد.

طبق گفته مسئولان سازمان تعاون روستایی پرتقال والنسیا در چند استان جنوبی کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کهگیلویه و بویر احمد و بوشهر توزیع می‌شود.

طبق اذعان مسئولان تنظیم بازار محدودیتی در عرضه میوه‌های تنظیم بازار وجود ندارد چرا که به سبب فراوانی تولید سیب و پرتقال کمبودی نداریم.

بیشتر بخوانید: شب عید بدون گرانی؛ نظارت‌ها افزایش یافت

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: توزیع میوه تنظیم بازار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: توزیع میوه تنظیم بازار تنظیم بازار هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این میوه را حتما قبل از خواب بخورید

آفتاب‌‌نیوز :

برخی محققان به این نتیجه رسیده اند خوردن موز می‌تواند برای رفع کم خوابی مفید باشد. 

موز منبع خوبی از منیزیم است که می‌تواند با شل کردن ماهیچه‌ها به خواب راحت شبانه کمک کند.

این میوه سرشار از مواد مغذی از جمله منیزیم، پتاسیم، اسید آمینه تریپتوفان، ویتامین B ۶، فیبر و کربوهیدرات است. دقیقاً همین مواد مغذی هستند که کمک قابل توجهی به بهبود خواب می‌کنند. برای مثال، پتاسیم و منیزیم، فشار خون را کاهش داده و گروه‌های عضلانی را آرام می‌کند. این دو اثر در حال حاضر منجر به خواب راحت و آرام‌تر می‌شوند.

موز، فرآیند هضم را بهبود می‌بخشد. اسید آمینه تریپتوفان یک تنظیم کننده طبیعی خواب است که حتی در برخی از دارو‌های بی خوابی استفاده می‌شود. با پیوستن تریپتوفان به منیزیم، بدن شروع به تنظیم تولید سروتونین و ملاتونین می‌کند.

هورمون اول به کاهش استرس کمک می‌کند، در حالی که هورمون دوم باعث می‌شود که فرد خوب بخوابد.

موز باعث افزایش وزن نمی‌شود و به راحتی توسط بدن جذب و هضم می‌شود. بهتر است این میوه به عنوان آخرین وعده غذایی، حداقل یک ساعت قبل از رفتن به رختخواب میل کنید

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • این میوه را حتما قبل از خواب بخورید
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد