Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیرحسین کولیوند ظهر امروز در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: از حضور پررنگ و آمادگی خیلی خوبی که برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز و مسافران گرانقدر داشتند، تقدیر می‌کنم و شور و نشاط اجتماعی جوانان جمعیت هلال‌احمر و آسایش و آرامشی که امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر ایجاد کرده بودند، بسیار عالی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ستاد خدمات سفر هم کارهای خیلی خوبی را انجام داده بودند و ارگان‌های مشارکت‌کننده نیز به درستی در مکان ستاد اجرایی، گردهم آمده‌اند و همفکری، همدلی و همکاری آنان باعث می‌شود که خدمات بهتری به مردم ارائه شده و هم‌افزایی خوبی ایجاد شود. 

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه آمادگی خیلی خوبی در استان همدان وجود دارد گفت: بنده از استان‌های قم، البرز و قزوین هم در دو روز گذشته بازدید کردم که در همدان شور و نشاط اجتماعی بیشتری دیدم و بهتر خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی یادآور شد: گردشگران در ایستگاه‌های در نظر گرفته شده توقف داشته و از امکانات آموزشی، تفریحی، تشریحی استفاده کنند.

کولیوند با بیان اینکه از پایگاه‌های سلامت که بازدید کردم، بیشترین مراجعه‌کنندگان گلایه از مشکلات گوارشی داشتند گفت: توصیه می‌کنم به بهداشت تغذیه‌ای، بسیار دقت کنند زیرا برخی از مسافرین داروهای مصرفی روزانه خود را به همراه نداشتند که تاکید می‌کنم داروهای خود را به همراه داشته باشند.

وی افزود: هموطنان گرامی به توصیه‌های راهنمایی و رانندگی و به‌ویژه پیش‌بینی‌های هواشناسی بسیار دقت کنند تا به سلامتی سفر خود را به پایان برسانند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: سفر نوروزی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گفت: هر روز ۲۵۰ نفر از نیرو‌های هلال احمر، مردمی و گروه‌های جهادی عملیات جستجو را در زمین و هوا انجام می‌دهند.

قاسم غریب آبادی به گمانه زنی‌های غیرتخصصی در فضای مجازی اشاره کرد و از مردم خواست اخبار این رویداد را فقط از کانال‌های رسمی مثل رسانه ملی و پایگاه خبری هلال احمر دنبال کنند.

یسنا دختربچه چهارساله اهل روستای یلی بدراق شهرستان کلاله از یکشنبه ۹ اردیبهشت مفقود شد و به رغم جستجو‌های گسترده و مستمر، تا کنون اثری از او نیست.

دیگر خبرها

  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • یک شهر در پی«یسنا»
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور
  • همدان زیرساخت‌های خوبی برای مبادلات تجاری با روسیه دارد