Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:59:09 GMT

مامور ناجا در ایرانشهر به شهادت رسید

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۱۹۹۰

مامور ناجا در ایرانشهر به شهادت رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهارداشت: ساعت یک بامداد امروز در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام درگیری و تیراندازی در یک مراسم عروسی، در یکی از محلات ایرانشهر سریعاً مأموران انتظامی شهرستان مذکور، به محل اعزام شدند.

وی افزود: بلافاصله پس از حضور مأموران در محل سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ نقره‌ای به سمت مأموران تیراندازی و با استفاده از شلوغی محل و ترافیک ایجاده شده به سرعت از محل متواری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اثر این تیراندازی ۲ نفر از مأموران انتظامی مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شوند، اما تلاش تیم پزشکی برای نجات جان ستوان‌سوم «منصور بزی ساکت» بی نتیجه ماند و این مأمور جان برکف انتظامی استان، بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی خاطر نشان کرد: حال مأمور انتظامی دیگری که در این درگیری مجروح شده بود مساعد و در بیمارستان تحت درمان است.

سردار طاهری ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مأمور جان برکف پلیس استان خاطرنشان کرد: بلافاصله با تلاش پلیس شهرستان ایرانشهر عاملان اصلی راه‌اندازی این نزاع شناسایی و تعدادی از آنان در چند عملیات ضربتی دستگیر شدند و تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر اشرار مسلح متواری ادامه داشته که نتیجه اقدامات صورت گرفته متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 5452853

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان احمد طاهری شهادت ایرانشهر نوروز بوشهر مسافران نوروزی ویروس کرونا نوروز 1401 گردشگری کرمانشاه بارش برف سفرهای نوروزی آمار کرونا عید نوروز اردوهای راهیان نور سانحه تصادف تصادفات رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان

سردار  علی اکبر جاویدان  فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت : با دریافت خبری توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند از طریق محور‌های مواصلاتی استان محموله‌ای را از بندرعباس به سمت خمیر انتقال دهند، به سرعت چندین تیم اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمیر به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی از هماهنگی‌های درون و برون سازمانی برای اجرا دقیق و هدفمند عملیات خبر داد و افزود: پس از چند ساعت کار اطلاعاتی، سرانجام یک دستگاه خودروی پژو توسط مأموران شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گفت: راننده خودرو و سرنشین با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی و لاستیک عقب، خودرور متوقف و سرنشین آن دستگیر و در بازرسی از آن ۱۴۷ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در عملیاتی دیگر نیز مأموران انتظامی شهرستان جاسک با اشراف اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را که با یک دستگاه موتورسیکلت قصد حمل مواد مخدر از تنگه راگب و گذراندن از پشت ایست و بازرسی (بونجی) را داشت با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و شلیک چندتیر هوایی دستگیر و ضمن توقیف موتورسیکلت در بازرسی از آن، مقدار ۹۸ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری دو متهم و پیگیری جهت دستگیری دیگر متهم خودروی پژو، گفت: در این دو عملیات ۲۴۵ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک و حشیش کشف شد.

 سردار جاویدان در پایان ضمن هشدار در خصوص آثار سوء اعتیاد در جامعه، از شهروندان خواست تا ضمن تعامل با پلیس در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ و سامانه ۱۲۸ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند