Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:07:24 GMT

رقابت ۷۸۴ پومسه رو در مسابقات قهرمانی جهان

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۲۰۲۷

رقابت ۷۸۴ پومسه رو در مسابقات قهرمانی جهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مهلت ثبت نام برای شرکت در رقابتهای قهرمانی پومسه جهان به پایان رسید و در نهایت ۷۸۴ تکواندوکار از ۶۲ کشور برای حضور در این دوره از رقابتها ثبت نام کرده‌اند که در طول ۱۰ دوره گذشته بیشترین شرکت کننده را خواهد داشت.

این تعداد تکواندوکار از ۲۰ کشور آسیایی، ۲۱ کشور اروپایی، ۱۴ کشور از قاره آمریکا، ۷ کشور از آفریقا و یک کشور از اقیانوسیه حضور دارند، که قرار است در محل نمایشگاه‌های بین المللی کره جنوبی در شهر «گویانگ» و طی روزهای اول تا چهارم اردیبهشت به رقابت بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره جنوبی برای سومین بار میزبان رقابتهای پومسه قهرمانی جهان است. این رقابتها سال ۲۰۰۶ به میزبانی شهر سئول راه اندازی شد. ترکیه، مصر، ازبکستان، روسیه، کلمبیا، اندونزی، پرو و چین تایپه دیگر میزبانان این مسابقات در طول سالهای گذشته بوده اند.

پیش از این قرار بود این رقابتها سال ۲۰۲۰ به میزبانی دانمارک در شهر «هرنینگ» برگزار شود که به دلیل پاندومی کرونا به تعویق افتاد.

شایان ذکر است تیم ملی ایران با ترکیب امیر علیزاده (گیلان)، یاسین زندی (مازندران)، علی سلمانی، علی نادعلی، هادی ترکاشوند، حسین بهشتی و محمد تقی حاتمی (اصفهان) نادر خدامرادی (تهران) در بخش مردان، فاطمه سلمانی زاده، شیما نساجی و مرجان سلحشور (اصفهان)، آتوسا فرهمند (البرز) ساناز تقی پور (تهران) در بخش بانوان در مسابقات جهانی حضور خواهند داشت.

هدایت تیم ملی مردان برعهده احمد اخلاقی به عنوان سرمربی و نیما مهربانی به عنوان می‌باشد و بدری اسدی به عنوان سرمربی و فهیمه سلمان زاده به عنوان مربی نیز هدایت تیم ملی بانوان را برعهده دارند.

کد خبر 5452824

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو پومسه تیم ملی تکواندو ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کره جنوبی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کره جنوبی مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال مهدی طارمی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا دراگان اسکوچیچ هندبال مسابقات قهرمانی آسیا تیم فوتبال پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا

دونده  مانع ایران توانست به مدال طلا رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده است.

در دومین روز این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کرد.

عیدیان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

این برای اولین بار است که دختران دوومیدانی ایران توانسته‌اند در قهرمانی جوانان آسیا مدال طلا کسب کنند.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر