Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، چشمه‌های آبگرم بوشهر، به دلیل جاذبه‌های گردشگری و خواص درمانی از مهمترین موقعیت‌های گردشگری برای مردم است.

استان بوشهر دارای هفت چشمه آبگرم دالکی، خانیک، اهرم، میر احمد، قوچاک، نیکو و گنویه است که به‌تازگی مجموعه تفریحی گردشگری روستای سوروی بخش آبدان از توابع شهرستان دیر، زیرسازی چشمه آبگرم روستای سورو را در دست گرفته‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد بیش از ۶۰ شغل در سطح استان بوشهر

علی اخلاقی معاون امور عمرانی فرماندار دیر در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: مجتمع گردشگری روستای سورو ظرفیت ایجاد بیش از ۶۰ شغل در سطح استان بوشهر را دارد.

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان دیر با اشاره به اینکه طرح مجتمع آبگرم سورو یکی از ظرفیت‌های مهم در حوزه گردشگری شهرستان دیر است، اظهار داشت: این مجموعه شامل تمام امکانات گردشگری و تفریحی همچون استخر، رستوران، فضای سبز، اقامتگاه و فضای بازی کودکان است.

وی با اشاره به‌اینکه طرح آبگرم سورو در حوزه آب‌درمانی نیز ورود پیدا کرده‌ است گفت: فرمانداری دیر، زمینه مناسب همکاری دیگر دستگاه‌های مرتبط را برای سرمایه‌گذار مهیا کرده‌ است.

 

۲۰ میلیارد برای اتمام پروژه نیاز است

اخلاقی با بیان اینکه از طرح‌های گردشگری برای حفظ میراث طبیعی و فرهنگی حمایت خواهیم کرد، تاکید داشت: تاکنون بیش از هفت میلیارد برای شروع کار صرف شده‌ است و با پیش‌بینی‌های انجام شده حدود ۲۰ میلیارد دیگر برای اتمام کار نیاز است.

مهدی حاجی‌زاده سرمایه گذار این طرح در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه مجتمع گردشگری واقع در سورو ظرفیت گردشگری و اشتغال‌زایی ویژه‌ای دارد، گفت: چشمه‌های آبگرم روستای سورو یکی از زیباترین چشمه‌های آبگرم معدنی ایران است.

وی با اشاره به اینکه در بخش اول تکمیل مجمتع گردشگری سورو، برای حدود ۵۰ نفر شغل ایجاد خواهد شد، افزود: این مجتمع دارای ۳۰ هزار متر زیر ساخت است و امید داریم موجب توسعه روستای سورو و روستاهی اطراف شود.

حاجی‌زاده بیان داشت: یکی از جاذبه‌های مهم این مجتمع گردشگری آبشار مصنوعی است که حدود یک هزار و ۷۰۰ متر در وسط کوه‌ است.

مجتمع «سورو» آماده خدمت رسانی به ۶ هزار نفر در روز

این سرمایه گذار خاطرنشان کرد: امکانات اقامتی و روستوران‌های این مجتمع در آینده به روستاهای اطراف واگذار خواهد شد و مجتمع گردشگری روستای سورو آماده خدمات‌دهی روزانه به ۶ هزار نفر است.

 حاجی‌زاده افزود: بخش مهم این کار، خدمات رفا‌هی است که برای تکمیل آن از ظرفیت‌ علاقه‌مندان به این حوزه در استان بوشهر استفاه خواهد شد.

وی با تاکید بر‌اینکه از ظرفیت‌های گردگشری مثل ساحل مناطق جنوب استان برای بهره‌وری بیشتر استفاده خواهد شد، تسریع کرد: این مجتمع برای همه مردم است بنابراین هرکس در هر حوزه و با هر تخصصی می‌تواند خود را معرفی کند و گوشه‌ای از کار این مجتمع را در دست بگیرد.

به گزارش فارس، پروژه مجتمع گردشگری روستای سورو در آبدان یکی از پروژه‌های مهم استان در حوزه گردشگری است که در صورت تکمیل و راه اندازی آن می تواند نقش مهمی در افزایش و جذب گردشگر به استان بوشهر و شهرستان دیر داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجتمع گردشگری گردشگری در سورو مجتمع گردشگری شهرستان دیر استان بوشهر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر و با زیر بنای ۳۰۰ متر مربع، دارای تالار، سالن غذاخوری و سایر امکانات رفاهی است که از طرف آموزش وپرورش ملکان بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

در مراسم افتتاح این مجتمع به مناسبت هفته معلم، امام جمعه ملکان بر حل مشکلات و مسائل معیشتی معلمان تاکید کرد وگفت: معلم نباید در زندگی دغدغه مالی و معیشتی داشته باشد.

حجت الاسلام حافظ زمانی افزود: اجرای رتبه بندی معلمان، گامی نخست در این زمینه است؛ اما این کفایت نمی‌کند و باید متناسب با تورم، حقوق و مزایای معلمان نیز افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • چشمه اصلی آبگرم معدنی «موییل» در ارتفاعات دامنه کوه سبلان
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • پیش بینی بارندگی در مناطقی از غرب و مرکز کشور
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود