Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@06:44:12 GMT

شهادت مامور ناجا در درگیری با اشرار در ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۲۱۵۳

شهادت مامور ناجا در درگیری با اشرار در ایرانشهر

به گزارش صدای ایران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: ساعت یک بامداد امروز در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام درگیری و تیراندازی در یک مراسم عروسی، در یکی از محلات ایرانشهر سریعاً مأموران انتظامی شهرستان مذکور، به محل اعزام شدند.

وی افزود: بلافاصله پس از حضور مأموران در محل سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ نقره‌ای به سمت مأموران تیراندازی و با استفاده از شلوغی محل و ترافیک ایجاد شده به سرعت از محل متواری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تلاش تیم پزشکی برای نجات جان ستوان‌سوم «منصور بزی ساکت» بی نتیجه ماند



فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اثر این تیراندازی ۲ نفر از مأموران انتظامی مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شوند، اما تلاش تیم پزشکی برای نجات جان ستوان‌سوم «منصور بزی ساکت» بی نتیجه ماند و این مأمور جان برکف انتظامی استان، بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی خاطر نشان کرد: حال مأمور انتظامی دیگری که در این درگیری مجروح شده بود مساعد و در بیمارستان تحت درمان است.

 

تعدادی از اشرار در چند عملیات ضربتی دستگیر شدند 



به گزارش صدای ایران سردار طاهری ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مأمور جان برکف پلیس استان خاطرنشان کرد: بلافاصله با تلاش پلیس شهرستان ایرانشهر عاملان اصلی راه‌اندازی این نزاع شناسایی و تعدادی از آنان در چند عملیات ضربتی دستگیر شدند و تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر اشرار مسلح متواری ادامه داشته که نتیجه اقدامات صورت گرفته متعاقباً اعلام خواهد شد.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: شهادت مامور ناجا ایرانشهر اشرار مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان

 فرمانده انتظامی هویزه از دستگیری ۲۲ نفز از عاملان درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی تقدسی یکشنبه در تشریح جزییات خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب بکار رفته در صحنه تیراندازی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم