Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@00:15:07 GMT

کیه لینی: می‌خواهم با خاطره خوش فوتبال را کنار بگذارم

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۲۱۷۲

کیه لینی: می‌خواهم با خاطره خوش فوتبال را کنار بگذارم

جورجیو کیه لینی گفت که می‌خواهد با بردن آتزوری به جام جهانی و حذف تجربیات بد خود در جام جهانی دوران حرفه‌ای خود در ایتالیا را به پایان برساند.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، کاپیتان کیلینی بخشی از تیم ایتالیا بود که در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ناکام بود و ایتالیا در نهایت نتوانست به جام جهانی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پس از پایان دوران مصدومیت ساق پا، او می‌تواند تیم خود را در پالرمو در نیمه نهایی پلی‌آف انتخابی جام جهانی روز پنج‌شنبه مقابل مقدونیه شمالی هدایت کند.

این بازیکن ۳۷ ساله تابستان گذشته قهرمان یورو ۲۰۲۰ شد و به فینال سال ۲۰۱۲ نیز رسیده بود، اما دوران سختی را در جام جهانی سپری کرد، زیرا ایتالیا در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ در مرحله گروهی کنار گذاشته شد و سپس یک شکست تاریخی در پلی آف مقابل سوئد باعث شد تا این تیم به جام جهانی روسیه نرسد.

کیلینی به خبرنگاران گفت: من همیشه تجربیات خوبی در یورو و تجربیات بدی در جام‌های جهانی داشته‌ام، پس بیایید امیدوار باشیم که بتوانیم با حذف آن خاطرات بد، دورانم در تیم ملی ایتالیا را با خوبی به پایان ببرم. در چند روز گذشته خوب تمرین کردم و مصدومیت من کاملا از بین رفته است. الان فقط به شکست دادن مقدونیه شمالی فکر می‌کنیم و در نهایت یک دیدار فینال گونه داریم. نباید بازی اول را آسان بگیریم. آسان نخواهد بود و در صورت پیروزی، چهار روز فرصت داریم تا برای دیدار نهایی آماده شویم. باید هر دو دیدار را ببریم و بتوانیم با قدرت به جام جهانی برسیم. چند هفته پیش شک داشتم اما توانستم بهبود پیدا کنم و خوشحالم که اینجا هستم.

ایتالیا در صورت بردن مقدونیه شمالی باید در خارج از خانه برابر ترکیه یا پرتغال قرار گیرد و به همین خاطر این تیم کار سختی برای رسیدن به جام جهانی قطر خواهد داشت.

مانچینی اولین‌بار از لوئیز فیلیپه و ژائو پدرو دعوت کرده است، در حالی که لورنزو اینسینیه و نیکولو بارلا با وجود عملکرد ضعیف برای باشگاه‌های خود دعوت شدند. جانلوئیجی دوناروما که اشتباهش در بازی برگشت پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید گران تمام شد، یکی دیگر از چهره‌های آشنا در میان تیم ملی ایتالیا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جورجیو کیه لینی تیم ملی فوتبال ایتالیا جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: واقعا از اول فصل اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند که خودتان بهتر می‌دانید.همه می‌دانند باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود و این واقعیت است.

امید نورافکن پس از تساوی سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: می‌توانستیم بازی را ببریم ولی حیف شد. اصلا ما باید قهرمان لیگ می‌شدیم. واقعا نمی‌توانم حسم را بگویم، ولی باید بجنگیم که هم بازی‌های لیگ و هم بازی‌های سخت و مهم جام حذفی را محکم‌تر برگزار کنیم.

او افزود: همه می‌دانیم این بازی حساسی بود، من هم در حد توان ۱۰۰ خودم را گذاشتم. امروز وظایف دفاعی‌تری داشتم و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم، انا در دفاع از خودم راضی بودم.

نورافکن در خصوص پستی که به اشتراک گذاشت و حواشی آن توضیح داد: من هر چه اشتراک بگذارم برایم حاشیه می‌شود و به فرد یا جایی ربطش می‌دهند، اما قصدی نداشتم. عکسی بود که دوستش داشتم و واقعا به ببر علاقه دارم.

او در خصوص شعارهایی که علیه او داده شد نیز گفت: آن‌ها هم جزئی از مردم هستند، چه کار کنم؟ شاید شرایطشان خوب نیست و سر من خالی می‌کنند.

می‌دانیم باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود!

این بازیکن سپاهان درباره شانس تیمش برای کسب جام، تصریح کرد: لیگ‌برتر فاصله امتیازی برایمان ایجاد شده، ۳ امتیاز پیکان و نساجی را خیلی ساده از دست دادیم‌ و ۸ امتیاز راحت را از دست دادیم. اما واقعا از اول فصل اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند که خودتان بهتر می‌دانید.

او ادامه داد: خودم می‌دانم شما هم باید از استقلال و پرسپولیس حمایت کنید و خرده‌ای گرفته نمی‌شود، ولی اگر این دو تیم را کنار بگذاریم سپاهان دو سالی است که واقعا قهرمان است. باز همه می‌دانند باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود و این واقعیت است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل / حمایت میلانی‌ها از فلسطین در هوای بارانی
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/ حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز