Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرینات امروز پرسپولیس در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود

سید جلال حسینی، امید عالیشاه و سیامک نعمتی پس از غیبت در اولین جلسه تمرین سال جدید، در تمرین امروز صبح پرسپولیس حاضر شدند.

به گزارش طرفداری و به نقل سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت طبق برنامه کادر فنی، امروز (پنج‌شنبه 4 فروردین) دو نوبت تمرین را در دستور کار داشتند که تمرین نوبت صبح از ساعت 10 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز تیم در زمین چمن حضور یافتند و بدن‌ها را با انجام دوهای کوتاه و حرکات کششی و نرمشی گرم کردند و در ادامه در سالن بدنسازی حاضر شدند و برنامه‌های اختصاصی هر بازیکن به صورت مجزا به مورد اجرا گذاشته شد.

تمرین امروز یک ساعت به طول انجامید. سید جلال حسینی، امید عالیشاه و سیامک نعمتی که در نخستین تمرین قرمزپوشان در سال جدید غایب بودند، امروز در تمرین نوبت صبح شرکت داشتند.

غایبان تمرینات پرسپولیس شامل هشت بازیکن ملی‌پوش این تیم در اردوی تیم‌های ملی ایران، ازبکستان و تاجیکستان خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس، دومین جلسه تمرینی خود در روز پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد کرد.

اخبار داغ 

دفاع وسط تیم قرن؛ پرویز قلیچ خانی | اگر فانتزی بازها شاعرند، او فیزیک هسته ای فوتبال است! گل دوم و زیبای امید ابراهیمی به الغرافه (الوکره 2-3 الغرافه) واکسن زدن یوسوا کیمیش در سایه بی‌خبری هم تیمی‌هایش درآمد 50 میلیون یورویی رایولا از انتقال ارلینگ هالند / جوزپ پدرول 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه‌ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره‌های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت. 

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است. به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید