Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامسونگ یک نوع حافظه ۱ ترابایتی از پرچمدار گلکسی اس ۲۲ اولترا را معرفی کرده است که می‌توان آن را در یک رویداد فروش در ۲۸ مارس در وب سایت سامسونگ خریداری کرد. Galaxy S۲۲ Ultra ۱TB قیمتی معادل ۱۶۰۰ دلار دارد و به طور انحصاری در فروشگاه الکترونیکی سامسونگ در دسترس خواهد بود.

به گزارش indianexpress، مشتریانی که نسخه جدید رونمایی شده را در رویداد فروش زنده خریداری کنند، می‌توانند Galaxy Watch۵ را با قیمتی کمتر خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، سری گلکسی اس و گلکسی نوت با خرید گلکسی اس ۲۲ اولترا ۱ ترابایتی، پاداش ارتقاء ۱۰۵ دلاری دریافت خواهند کرد، در حالی که سایر دارندگان دستگاه، پاداش ارتقاء ۶۵ دلاری دریافت خواهند کرد.

ویژگی‌های Galaxy S۲۲ Ultra

Galaxy S۲۲ Ultra مدل برتر سری S۲۲ است و دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی QHD+ با پنل Dynamic AMOLED ۲X با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز است. این نمایشگر همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک تعبیه شده است.

این گوشی دارای یک دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر (F۲.۴، میدان دید ۳۶ درجه) و زوم اپتیکال ۱۰ برابر (F۴.۹، میدان دید ۱۱ درجه). دوربین جلو یک سنسور ۴۰ مگاپیکسلی با دیافراگم F۲,۲ و میدان دید ۸۰ درجه است.

این سری از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برد و با باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۴۵ واتی عرضه می‌شود. این گوشی در چهار نوع حافظه مختلف از جمله مدل جدید ۱ ترابایتی، ۸ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت، ۱ ترابایت موجود است. اس ۲۲ اولترا قلم S نیز خواهد داشت که در گذشته تخصص ویژه سری نوت بود.

بیشتر بخوانید

گلکسی اس ۲۲ رکورد گوشی‌های پیش فروش شده سامسونگ را شکست

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت سامسونگ گلکسی اس گلکسی سامسونگ گوشی هوشمند ۱۲ گیگابایت ۱ ترابایتی Galaxy S۲۲ Ultra گلکسی اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نواده پژو ۴۰۵ معروف آشنا شوید /عکس

امیرمسعود عابدین: پژو از سال ۲۰۱۰ در چین از نام "۴۰۸" برای نسخه سدان هاچ بک ۳۰۸ استفاده می‌کند. این مدل به شکلی عجیب‌ومتفاوت برای اروپا تغییر کاربری داده و ۴۰۸ به طور رسمی به عنوان یک فست‌بک شناخته می‌شود.

این خودرو بر آخرین نسخه از پلتفرم EMP۲ Stellantis که با ۳۰۸ هاچ‌بک و استیشن‌واگن مشترک است، سوار می شود؛ البته پژو استدلال می‌کند که این خودرو محصولی پیچیده‌تر است که در بالای سگمنت C قرار می‌گیرد. با طول ۴۶۸۷ میلی‌متر (۱۸۴.۵ اینچ)، مدل جدیدی که نشان شیر را حمل می‌کند، کمی طولانی‌تر از ۳۰۸ استیشن واگن با شکل سنتی است.

با در نظر گرفتن صندلی‌های عقب، صندوق عقب می‌تواند ۵۳۶ لیتر و با جمع کردن آنها، ۱۶۱۱ لیتر ظرفیت داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین، در مورد فضای داخلی آوانگارد، چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد، چرا که تا حد زیادی شبیه به مدل ۳۰۸ است. این خودرو دارای یک جفت صفحه نمایش ۱۰ اینچی و فرمان معمولی پژو است. یک سیستم صوتی Focal با ۱۰ بلندگو (شامل ساب ووفر) در طول سه سال به طور خاص برای ۴۰۸ توسعه داده شده است.

پژو در ابتدا ۴۰۸ جدید را با دو پیشرانه پلاگین هیبریدی به فروش رساند. هر دو، دیفرانسیل جلو همراه با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و موتور الکتریکی ۱۰۹ اسب بخار (۸۱ کیلووات) هستند. چیزی که آنها را متمایز می‌کند، موتور بنزینی ۱٫۶ لیتری توربوشارژ است که دارای ۱۵۰ و ۱۸۰ اسب بخار هستند. با ترکیب قدرت موتور احتراقی و موتور الکتریکی، نسخه کوچک‌تر PHEV حدود ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نوع قوی تر، قدرت را به ۲۲۵ اسب بخار افزایش می‌دهد در حالی که همان مقدار گشتاور را حفظ می‌کند.

از طرف دیگر، یک نسخه پایه با یک موتور بنزینی ۱٫۲ لیتری سه سیلندر کوچکتر با قدرت ۱۳۰ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور وجود دارد. این پیشرانه قدرت خود را از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو می‌فرستد. نسخه‌ای الکتریکی این خودرو در راه است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903079

دیگر خبرها

  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • با نواده پژو ۴۰۵ معروف آشنا شوید /عکس
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • عصر حجر: نسخه بدنساز! (عکس)
  • اهانت دوباره به قرآن در سوئد این بار از سوی یک زن
  • پردازنده اختصاصی کامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد
  • پوکو F6 پرو بار دیگر رؤیت شد؛ این بار با پردازنده پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم
  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم