Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار مطلبی در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: تأکید رهبر معظم انقلاب بر صرف درآمدهای نفتی ناشی از افزایش شدید قیمت نفت در زیرساخت‌ها نشان داد تصمیم مجلس برای اصلاح مبنایی ساختار بودجه و تفکیک متولیان بودجه‌های عمرانی و جاری تصمیم دقیقی بوده است.

به گزارش شانا، محمدباقر قالیباف روز چهارشنبه (سوم فروردین‌ماه) در صفحه خود در توئیتر نوشت:

تأکید رهبر معظم انقلاب بر صرف درآمدهای نفتی ناشی از افزایش شدید قیمت نفت در زیرساخت‌ها نشان داد تصمیم مجلس برای اصلاح مبنایی ساختار بودجه و تفکیک متولیان بودجه‌های عمرانی و جاری تصمیم دقیقی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجلس مصمم است هزینه جاری توسط وزارت اقتصاد از درآمدهای گمرک و مالیات تأمین شود و درآمد انفال از جمله نفت توسط سازمان برنامه صرف زیرساخت‌ها شود. البته در گام‌های اول بهتر است از مولدسازی دارایی‌های دولت برای جبران کسری هزینه جاری استفاده شود.

 با این تکلیف، نفت به تدریج از بودجه جاری کشور جدا خواهد شد و عملا بودجه بدون وابستگی به نفت محقق می‌شود و آسیب‌پذیری شاخص‌های اقتصادی نسبت به تغییرات قیمت جهانی نفت، به صفر میل خواهد کرد.

رسیدن به این هدف غایی باید در برنامه هفتم توسعه و بودجه‌های سنواتی سال‌های آینده تکمیل شود.

منبع: شانا

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی درآمدهای نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد

نظر ژاوی تغییر کرد؛ او در بارسلونا می‌ماند

طرفداری | در یک کنفرانس خبری که با حضور سران بارسلونا برگزار شد، خوان لاپورتا اعلام کرد که ژاوی از تصمیم خود مبنی بر ترک بلوگرانا در پایان فصل جاری منصرف شده و دست کم برای یک سال دیگر هدایت آبی و اناری پوشان را به عهده خواهد داشت.

۳ ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد. با این حال، اصرار لاپورتا و دکو نظر سرمربی جوان اسپانیایی را تغییر داد و او را برای ماندن در بارسلونا متقاعد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد