Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@18:17:51 GMT

درخشش خیره کننده گیلانی‌ها در مسابقات پاتایا تایلند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۲۸۱۲

درخشش خیره کننده گیلانی‌ها در مسابقات پاتایا تایلند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا که از صبح امروز در پاتایای تایلند آغاز شد علی آقا میرزایی نماینده گیلانی تیم ملی کایاک کشورمان در کانوی یک نفره هزار متر مردان با ثبت زمان ۳ دقیقه و ۴۰ ثانیه و ۷۱۹ صدم ثانیه در رقابت با قایقرانان ازبکستان، چین تایپه، قزاقستان، قرقیزستان، اندونزی، تایلند و هنگ‌کنگ صاحب مدال طلا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قایقرانان چین و ازبکستان دوم و سوم شدند. 

همچنین در بخش کایاک دو نفره هزار متر مردان هم پیمان قویدل قایقران گیلانی به همراه یک ورزشکار دیگر از کشورمان بعد از پاروزنانی از ازبکستان و قزاقستان به مقام سوم رسیدند و به مدال برنز دست یافتند. 

علی آقامیرزایی متولد ۱۳ اسفند ۱۳۷۱ بندرانزلی و عضو تیم ملی قایقرانی ایران است. 

او از ۱۳ سالگی به قایقرانی روی آورد ۲ سال بعد به اردوی تیم ملی جوانان پیوست و از آن زمان بطور مستمر در اردوهای ملی پارو میزند. 

او علی رغم کسب مدالهای رنگارنگ آسیایی و بازیهای آسیایی در مسابقات متعدد جهانی و کاپ جهانی شرکت نموده و رنکینگ‌های قابل قبولی را بدست آورده است. 

حضور اولین قایقران در مسابقات المپیک نوجوانان سنگاپور، نفر ششم مسابقات جوانان جهان آلمان راهیابی کایاک دو نفره هزارمتر در مسابقات کاپ جهانی برای اولین بار از جمله این نتایج می‌باشد.

او به همراه سعید فضل اولی توانست در ماده کایاک دو نفره، پس از صعود به مرحله نهایی مسابقات قایقرانی، در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی، با ایستادن در جایگاه دوم، به نشان نقره بازی‌ها برسد. 

همچنین در ماده کایاک چهارنفره ۵۰۰ بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی، مدال برنز را کسب کرد و در جایگاه سوم ایستاد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی قایقرانی تیم ملی قایقرانی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی

مهدی قایدی این فصل در ۲۱ بازی ۹ گل زده و ۵ پاس گل داده تا جزو ۵ بازیکن برتر فصل امارات شناخته شود. درخشش مهدی قائدی در امارات در حالی رخ داده است، که در روز‌های اخیر برخی رسانه‌ها با اشاره به طلاق این بازیکن از همسرش نوشتند: «پس از طلاق و جدایی، همسر این بازیکن تمامی اموال و دارایی او را که به نام خودش بوده، ضبط کرده و حاضر به پس دادن نیست.

 این در حالی است که قیمت آپارتمان شمال شهر تهران، ویلای شمال و ماشین خارجی ستاره لژیونر چند برابر مهریه همسرش است، اما همسر این بازیکن این اموال را گرفته و مهریه هم می‌خواهد.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 منبع: مهر

tags # مهدی قایدی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • ببینید | درخشش خیره کننده مهدی قائدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند