Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:58:19 GMT

تصادفات ۲۴ ساعت گذشته البرز ۷۳ مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۲۸۸۰

تصادفات ۲۴ ساعت گذشته البرز ۷۳ مصدوم داشت

گزارش روز پنجشنبه این روابط عمومی حاکی است که از این تعداد ۶۴ نفر در تصادفات شهری و ۹ نفر در تصادفات جاده ای استان مصدوم شدند که توسط امدادگران اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

از ابتدای سفرهای نوروزی (۲۵ اسفند۱۴۰۰) تا چهارم فروردین ماه ۱۴۰۱ در مجموع ۳۸۴  نفر در تصادفات شهری و جاده ای استان البرز مصدوم شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی البرز در این مدت پنج مصدوم و بیمار توسط اورژانس هوایی به مراکز درمان استان البرز منتقل شدند.

همچنین از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون ۱۰ هزار و۹۲ تماس مردمی با اورژانس البرز برقرار شده که به سه هزارو۸۹۵ ماموریت امدادی شامل سه هزارو۵۱۶ ماموریت غیر تصادفی و ۳۷۹ ماموریت تصادفی انجامیده است.

کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون چهارهزارو۸۶۴  مورد بازدید بهداشتی از واحدهای صنفی مواد غذایی استان انجام دادند که سه هزارو۹۸۶ کیلوگرم مواد غذایی فاسد از سطح این واحدها جمع  آوری و معدوم شد.

در این مدت ۹۸ واحد صنفی متخلف به دستگاه قضایی معرفی و ۳۵ واحد متخلف دیگر پلمب شدند.

استان البرز با داشتن یک هزارو۵۰۰ کیلومتر آزاد راه ، راه اصلی و فرعی ۱۸ درصد ترافیک جاده ای ایران را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها نوروز 1401 کرج سازمان اورژانس کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوروز 1401 کرج سازمان اورژانس کشور نوروز 1401 کرج سازمان اورژانس کشور استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس

رئیس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت در مسیرهای منتهی به شمال از جاده چالوس در روزهای آخر هفته خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ‌ پیمان کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت 6 روز یکشنبه مورخ 1403/02/16 از محورهای کرج ـ چالوس و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در روز پنجشنبه 13 اردیبهشت از ساعت  8.30 از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود، افزود: از ساعت 10.30 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه  بوده واز سادات 24 این ممنوعیت لغو می شود.

‌کرمی عنوان کرد: در صورت پرحجم بودن ترافیک در روزهای  چهارشنبه و جمعه تاریخ‌ 12 و 14 اردیبهشت 1403 ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 10 صبح  از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می شود و از ساعت از ساعت 1200 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز عنوان کرد: روز شنبه تاریخ‌ 15 اردیبهشت 1403 ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 8.30 از ابتدای آزادراه تهران ـ شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام شده  و از ساعت 9.30 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

وی با بیان‌ اینکه از ساعت 10.30 از مرزن‌آباد به سمت تهران جاده یک طرفه بوده است، افزود: تردد از مسیر جاده قدیم کرج ـ چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت 7 صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز