Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@22:55:53 GMT

ترکیب کره‌جنوبی مقابل ایران با حضور همه ستاره‌ها

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۲۹۳۳

ترکیب کره‌جنوبی مقابل ایران با حضور همه ستاره‌ها

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال کره جنوبی با ترکیب کیم سئونگ گیو، کیم جین سو، کیم مین جائه، جونگ وو یونگ، سون هیونگ مین، لی جائه سونگ، هوانگ هی چان، هوانگ یوئی جو، کیم یونگ گوون، کیوون چانگ هون و کیم تائه هوان به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت. ترکیبی هجومی در حضور تمام ستاره‌های لژیونر که نشان می‌دهد جنگجویان تائه‌گوک برای گرفتن انتقام ۱۱ ساله از ایران عطش فراوانی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم‌های کره جنوبی و ایران از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته نهم دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به انجام خواهد رسید. شاگردان دراگان اسکوچیچ با ۲۲ امتیاز صدرنشین گروه A هستند و کره با ۲۰ امتیاز در رده دوم جای گرفته است. پیش از این هر ۲ تیم صعود خود به جام بیست و دوم را مسجل کرده‌اند.

برچسب‌ها کره‌ جنوبی تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره جنوبی تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ کره جنوبی تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امپراطوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال رومانی به اتمام رسید و هیچ کدام از تیم های دارای لژیونر ایرانی نتوانستند عنوان قهرمانی را کسب کنند. آرکادا گالاتی با جواد کریمی دوم شد، راپید بخارست با امیر غفور و علی اصغر مجرد سوم و دینامو بخارست با محمد بربست چهارم شدند. 

اما در بخش امتیاز آوران این امیر غفور قطر پاسور ایرانی راپید بخارست بود که با کسب ۵۶۲ پوئن عنوان امتیازآورترین بازیکن لیگ رومانی را کسب کرد. او با نفر دوم ۶۸ امتیاز فاصله انداخته بود. غفور همچنین در بخش سرویس نیز توانست با کسب ۳۹ امتیاز مستقیم سرویس با اختلاف کمی نسبت به نفر اول در جایگاه سوم قرار بگیرد 

باید دید امیر غفور فصل آینده نیز با راپید بخارست ادامه خواهد داد و یا تیم و لیگ جدیدی را برای ادامه دوران حرفه ای خود انتخاب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی تیم‌های رم و یوونتوس
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت
  • امپراتوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!
  • امپراطوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!
  • سوپرمن شدن پس از پرسپولیس/ استقلال زیر آسمان آبی شهر
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • مژده آنچلوتی به رئالی‌ها: کورتوا در ترکیب اصلی!
  • ستاره نیویورک نیکس در کنار بزرگان NBA