Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پیرو انتشار مطلب «شلوغی جایگاه‌های سوخت در هرمزگان و قطعی برخی نازل‌ها/ چه کسی پاسخگو است؟»  شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان جوابیه‌ و توضیحی در این زمینه ارائه کرد.

متن این توضیح بدین شرح است:

درباره وضعیت نازل های غیر فعال جایگاه های عرضه سوخت هرمزگان در خبرگزاری فارس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان جوابیه ای منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جوابیه که نسخه ای از آن علاوه آن خبرگزاری به سایر رسانه‌ها و مطبوعات استان نیز ارسال شده است آمده:
ضمن عرض تبریک سال نو به مردم شریف استان و خیر مقدم به مهمانان نوروزی که هرمزگان را مقصد سفر نوروزی خود انتخاب فرموده‌اند به استحضار می رساند کارکنان خدوم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان همراه با همکاران خود در سراسر کشور در ایام نوروز نیز بی وقفه درحال تامین و توزیع سوخت هموطنان و مسافران و میهمانان نوروزی از مبدا انبار نفت بزرگ شهید رجایی بندرعباس هستند که با حول و قوه الهی بدون هرگونه کم و کاست ذخیره‌سازی مناسب در کلیه مجاری عرصه انجام شده و بر اساس میزان مصرف فرآورده جدید به جایگاه های متقاضی به موقع ارسال می شود.

باید توجه داشت که در نوروز امسال به برکت واکسیناسیون، ویروس منحوس کرونا و قرنطینه های پیرامون آن محدود شده و خیل عظیم هموطنان پس از مدت ها ، اقدام به مسافرت نوروزی نموده‌اند و باعث افتخار ماست که بسیاری از آنان استان خونگرم و مهمان نواز هرمزگان را برای گذران تعطیلات خود انتخاب کرده اند.

همانطور که در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با توجه به اهمیت گردشگری هرمزگان از مدت ها قبل پیش‌بینی و برنامه‌ریزی لازم برای سوخت‌رسانی نوروزی به پروازهای فرودگاه‌های استان خصوصا بندرعباس و جزیره زیبای کیش و قشم انجام شده و سوخت مورد نیاز شناور های دریایی با توجه به رکورد شکنی حضور مسافران در جزایر استان از طریق سفرهای دریایی  تامین شده است؛

 برای سوخت‌گیری خودروها نیز تدابیر لازم اتخاذ گردیده و هیچگونه کمبود سوخت در هیچ یک از مجاری عرصه استان وجود ندارد. همچنین بصورت شبانه روزی و بی وقفه وضعیت قطعات سامانه هوشمند سوخت که در اثر سرویس دهی یک‌سره دچار ایراد فنی می شود رصد می شود.

درصورت امکان برای صرفه جویی در زمان قطعاتی که امکان تعمیر در بندرعباس را داشته باشند بسرعت تعمیر و جایگزین می شوند و برای ایرادات فنی تخصصی تر کلیه هماهنگی های لازم با مدیران ستادی کشوری انجام شده تا در اسرع وقت قطعه جایگزین به هرمزگان ارسال گردد.

با توجه به اینکه تلاش می شود روند شناسایی، تعمیر، جایگزینی و ارسال قطعات با دقت و سرعت انجام شود اما بهرحال در هر جایگاه تعدادی نازل غیر فعال باقی مانده است که این مهم هم بزودی مرتفع خواهد شد.

در ایام نوروز  مقرر شده با توجه به حجم مسافران نوروزی در مناطق مختلف هرمزگان، اولویت با مراکز عرضه سوخت پر مراجعه باشد تا خللی در امر سوختگیری شهروندان محترم استان و تاخیری در سفر مهمانان رخ ندهد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: پخش فرآورده های نفتی هرمزگان خرابی نازل ها بندرعباس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است

ایسنا/هرمزگان امام جمعه بندرعباس گفت:‌ در آستانه روز خلیج فارس قرار داریم و نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است.

حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه شهرستان بندرعباس امروز (هفتم اردیبهت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار کرد:‌ خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی ایران نقش بی‌بدیلی دارد و استان هرمزگان به‌دلیل قرارگیری در تنگه هرمز و وجود جزایر متعدد تحت مدیریت و پشتیبانی این استان، در بهره‌برداری از این دریا باید نقش محوری و کلیدی ایفا کند.

وی با بیان این که در آستانه روز ملی خلیج فارس قرار داریم و برنامه‌ریزی برای گرامیداشت این روز و بیان نقش و جایگاه ایران در امنیت و اقتصاد خلیج فارس اهمیت ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: تحریف نام خلیج فارس از سوی جریانی فرامنطقه‌ای صورت می‌گیرد چرا که همه جهانیان می‌دانند  نام خلیج فارس مربوط به بیش از ۲ تا ۳ هزار سال پیش است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: تاریخچه نام خلیج‌فارس به قبل از اسلام و حتی پیش از میلاد حضرت مسیح باز می‌گردد که در منابع اسلامی به نام خلیج فارس و دریای پارس مشهور بوده و حتی همین کشورهای عربی منطقه نیز در گذشته و حتی اکنون از این نام بهره می‌گیرند.

حجت‌الاسلام عبادی زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری به عنوان معلم انقلاب اسلامی، این روز را به همه معلمان پرتلاش میهن اسلامی‌مان تبریک و تهنیت گفت و عنوان کرد: معتقدم که معلمان باید سطح خودشان را در تراز انقلاب اسلامی بالا ببرند زیرا نقش اول تحول بنیادین در نظام آموزش پرورش را معلمان دارند.

وی پیشنهاد داد با توجه به جایگاه والای مقام معلم، نام آموزش و پرورش به تربیت و تعلیم تغییر داده شود.

وی به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با کارگران نیز اشاره و اظهار کرد: کارگران کم توقع‌ترین و قانع‌ترین اقشار جامعه‌ هستند و بر مسئولان و متولیان امر واجب است تا حقوق و دستمزد این قشر پرتلاش را به نحوی اصلاح کنند که آنان در برابر تورم و مشکلات اقتصادی،‌ فشار کمتری بر این قشر وارد شود.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به تقدیم بیش از ۱۴ هزار شهید از سوی جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس، اضافه کرد: هر جا که نظام اسلامی به حضور این عزیزان نیاز داشته،‌ آنان با اقتدار و صلابت در برابر دشمن قد علم کردند و این قشر همواره همراه نظام و کشور بوده‌اند و باید جهت‌گیری مسئولان،‌ حل مشکلات این قشر باشد.

عبادی‌زاده در پایان از آحاد جامعه خواست تا کتابخوانی به‌خصوص مطالعه آثار شهید مطهری را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب کشف شد