Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه گل گهر سیرجان امروز با انتشار بیانیه‌ای نسبت به موضع گیری باشگاه استقلال در قبال اظهارات اخیر امیر قلعه نویی واکنش نشان داد.  

باشگاه گل گهر در این بیانیه نوشت: صحبت‌های امیر قلعه‌نویی، سرمربی محترم گل‌گهر سیرجان در جواب سوال یک خبرنگار برای مصاحبه نوروزی بوده است و اصلا عجیب نیست که ایشان به عنوان اسطوره باشگاه استقلال و پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر و استقلال پاسخ سوال را بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پاسخ هم بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط باشگاه مربوطه در سامانه کدال انجام شده است و موضوع پنهانی نیست. امیدواریم تمام این مصاحبه مورد توجه قرار بگیرد و دیگر وجوه مثبت آن نیز دیده شود.

قطعا باشگاه گل‌گهر از انتشار ریز هزینه‌ها و قرارداد کادر تمام تیم‌های لیگ برتر استقبال می‌کند و مشکلی با این موضوع ندارد.

در فصل گذشته و جاری اتفاقات عجیبی برای باشگاه گل‌گهر رخ داده است و بار‌ها مربیان و اعضای مدیریتی دیگر تیم‌ها به خود حق داده‌اند که در مورد تیم فوتبال گل‌گهر صحبت کنند که گاهی مصداق تهمت و توهین بوده‌اند یا رفتار‌هایی نشان داده اند که نقض مقررات یک مسابقه فوتبال بوده است، اما باشگاه گل‌گهر با بزرگ منشی و پایبندی به اخلاق و اصول حرفه‌ای از کنار آن گذشته است و این تصور در باشگاه گل‌گهر وجود دارد که موفقیت به قیمت ذبح اخلاق ارزش چندانی ندارد.

قلعه نویی دیروز گفته بود: استقلال اکنون تیمی با پشتوانه ۲۰۰ میلیارد تومانی است، اما قهرمان کردن استقلال وقتی در رده سیزدهم لیگ قرار داشت و پولی در کار نبود، هنر بود. امیدوارم هر اتفاقی که خیر است رخ دهد و آنچه لیاقت یک مجموعه است با پاکی به دست بیاید.  

باشگاه استقلال نیز در واکنش به صحبت‌های قلعه نویی اعلام کرد که می‌تواند اطلاعات فراوانی درباره هزینه‌های انجام شده در لیگ برتر منتشر کند، اما این کار را رسم اخلاق نمی‌داند.  

در این بیانیه باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرده بود که سایر تیم‌ها به اصول حرفه‌ای پایبند باشند و فقط درباره مسائل تیم خودشان اظهار نظر کنند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال باشگاه گل گهر سیرجان باشگاه استقلال باشگاه گل گهر قلعه نویی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا باعث شد تا امیر قلعه نویی پیامی را برای آنها منتشر کند که به شرح زیر است:

قلعه نویی که از روی یک متن صحبت‌های خود را قرائت می‌کرد رو به دوربین گفت: «به نظرم شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارید.نسل تازه ای با درایت سرمربی بادانش در حال شکل‌گیری است. قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می‌دهم با همین گام‌های استوارتان با جام به وطن بر می‌گردید.»

کد خبر 6089870

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد