Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@03:44:49 GMT

تیم امید به مصاف پرسپولیس می‌رود

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۳۱۸۵

تیم فوتبال امید ایران هفته آینده در دیداری تدارکاتی به مصاف پرسپولیس می‌رود. ناطقان: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در راستای آماده سازی تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران برای حضور در رقابتهای قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تاشکند ازبکستان، اردوی این تیم با جدیت و تمرکز ویژه کادر فنی و بازیکنان در مرکز ملی فوتبال ایران در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همانطور که قبلاً هم اعلام شده بود مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم امید ایران به جهت حضوری پرقدرت در رقابتهای قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تاشکند ازبکستان، بازی‌های آسیایی هانگژو در چین، بازی‌های کشورهای اسلامی در ترکیه و رقابتهای مقدماتی المپیک پاریس، برنامه ریزی فشرده و دقیقی را با هماهنگی فدراسیون فوتبال انجام داده و به همین جهت با استراتژی پشتوانه سازی در اولین اردوی این تیم در سال جدید از بازیکنان زیر ۲۱ سال استفاده دعوت به عمل آمده است.

برنامه تمرینی و مراقبت‌های لازم توسط کادر فنی و سرپرستی و پزشکی به صورت منظم در حال اجراست و تمرین‌ها صبح و بعدازظهر در حال پیگیری است و تیم ملی امید در روز دو نوبت تمرین می‌کند. همچنین کادر فنی آنالیز تمرین‌ها را هم در دستور کار قرار داده و عملکرد همه بازیکنان به دقت زیر نظر است و روزانه بررسی می‌شود.

برای هماهنگی هر چه بیشتر تیم با نفرات جدید در اردوی نوروزی، کادر فنی تیم ملی امید بازی مقابل دو تیم لیگ برتری نساجی مازندران و پرسپولیس را در دستور کار قرار داده و قرار است ساعت ۱۶ یکشنبه هفته آینده (هفتم فروردین ۱۴۰۱) شاگردان مهدوی کیا در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال، میزبان نساجی قائمشهر باشند و دو روز بعد یعنی سه شنبه نهم فروردین ساعت ۱۶ میزبان شاگردان یحیی گل محمدی خواهند بود تا تیم ملی امید در دو دیدار مقابل تیم‌های لیگ برتری محک بخورد.

بازی دوستانه با دو تیم لیگ برتری به خصوص بازی با پرسپولیس که قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر و تیم رده دوم جدول لیگ برتر فصل جاری است و در کورس قهرمانی قرار دارد، مطمئناً برای تیم ملی امید مفید خواهد بود.

در صورت باز بودن هر دو بازی، شرایط حضور رسانه‌ها برای پوشش این دو دیدار دوستانه، از طریق رسانه‌های رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد. منبع: مهر برچسب ها: تیم امید ، پرسپولیس ، دیدار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تیم امید پرسپولیس دیدار تیم ملی امید کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پرسپولیس در عین حال که از بازیکنان این تیم حمایت کرد، نسبت به کارت قرمز امید عالیشاه نیز موضعی منفی گرفت اما عمده دلیل ناکامی قرمزها را اتلاف وقت بازیکنان تیم سپاهان قلمداد کرد.

او در این خصوص گفت: جا دارد از بازیکنان تشکر کنم و همچنین از هواداران که یار دوازدهم ما بودند. موقعیت بسیار خوبی داشتیم و چیزی که انتظارش را داشتیم، محقق نشد.

مدیرعامل پرسپولیس با انتقاد از سپاهانی‌ها عنوان کرد: ما یک زمانی بازیکنان کشورهای عربی را نقد میکردیم که از اوایل نیمه دوم خودشان را به مصدومیت می‌زدند اما تیم سپاهان از دقیقه پنج بازی 20 بار مصدوم وشبه مصدوم شدند و این موضوع روند بازی را کند کرد.

درویش همچنین در مورد اخراج امید عالیشاه اظهار داشت: ما از موقعیت‌هایمان استفاده کرد و البته کاپیتان ما هم نباید روی حساسیت بازی آن کار را میکرد. هرچند خطا را بازیکن آنها کرد اما بازیکن باتجربه نباید این کار را میکرد چون ما در اوج حملات بودیم.

دیگر خبرها

  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • تیزر سپاهان برای بازی با پرسپولیس؛ این یک مصاف تاریخی است / فیلم
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید