Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@15:39:37 GMT

کمک 75 میلیاردی خیرین به نیازمندان

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۳۱۹۳

کمک 75 میلیاردی خیرین به نیازمندان

 روح‌اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مراکز نیکوکاری به عنوان یاریگر این نهاد در تسریع خدمات رسانی به خانواده‌های مددجو تاثیر بسزایی دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری، ترویج فرهنگ خیر و احسان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در جامعه برای تسریع در خدمت رسانی به نیازمندان و خانواده‌های مددجو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵۹ مرکز نیکوکاری در سطح استان به صورت کاملاً داوطلبانه و مردمی با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، نوع دوستی و تقویت همبستگی اجتماعی فعالیت داشتند، افزود: همزمان با این روز با سعادت ۱۲ مرکز نیکوکاری در سطح استان زنجان ایجاد شد و تعداد مراکز نیکوکاری فعال استان به ۱۷۱ مرکز افزایش یافته است.

صالحی گفت: از این تعداد ۵۴ مرکز نیکوکاری به صورت ویژه و تخصصی در زمینه‌های اشتغال و کارآفرینی، مددکاری اسلامی، زکات، مسکن و فرهنگی در راستای توانمندسازی نیازمندان فعال هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به برنامه‌ریزی برای ایجاد و توسعه مراکز نیکوکاری به صورت تخصصی در سطح استان نیز اشاره کرد و گفت: مرکز نیکوکاری تخصصی حامی‌یابی برای فرزندان ایتام و محسنین در شهرستان زنجان با هدف استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران و هم‌افزایی آن با کمیته امداد ایجاد شده و می‌تواند گام‌های موثری در راستای تامین بخشی از نیازهای خانواده‌های نیازمند و توانمندسازی جامعه هدف بردارد.

وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته ۷۵ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه مردم نیک‌اندیش استان جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: در آمد مراکز نیکوکاری نسبت به مدت مشابه ۳۰ درصد افزایش داشته که نشان از اعتماد روز افزون مردم خیر و نیک‌اندیش به عملکرد مراکز نیکوکاری در سطح استان است.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد مراکز نیکوکاری نیازمندان نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند

روح الله مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در استان آماده فعالیت است که این رقم در سال گذشته ۹۴ مورد بود.

وی افزود: با برنامه ریزی های که در حال انجام است سعی داریم تا زمان برداشت محصول گندم تعداد مراکز خرید در استان را افزایش دهیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۵۰ هزار تن گندم از طریق مراکز خرید اداره کل غله در استان خریداری شد، گفت: پیش بینی می‌شود این رقم امسال افزایش یابد.

وی یادآور شد: امسال حدود ۱۵۲ هزار هکتار کشت قراردادی گندم در استان انجام شد.

مهری اظهار کرد: طبق برآوردهای جهاد کشاورزی پیش بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع استان برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال مسؤولیت خرید دانه‌های روغنی با سازمان جهاد کشاورزی است.

کد خبر 6089913

دیگر خبرها

  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد
  • سلامت و محیط زیست؛ دستمایه تبلیغات میلیاردی
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای