Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا شیرزادی در دیدار با عبدالله رشیدی‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان یکی از مدیران جهادی و تلاشگر در کشور است و خوشبختانه از زمان حضور در استان اقدامات خوبی را انجام داده است.

او گفت: تیم مدیریتی جدید استان در راس آن استاندار جوان و پرتلاش استان مصمم به رفع مشکلات مردم شهرستان مریوان در زمینه گرانی، بیکاری و ساماندهی مرز‌های کولبری است و خوشبختانه اقدامات خوبی در این مدت زمان اندک صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مریوان ضمن تشکر و قدردانی از پیام دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان گفت: من به عنوان امام جمعه مریوان آمادگی خود را در زمینه‌های مختلف جهت کمک به مسئولین استان در راس آن جناب آقای استاندار برای رفع مشکلات شهرستان و استان اعلام می‌کنم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان نیز در این دیدار، ضمن تبریک سال نو به امام جمعه مریوان و ابلاغ پیام تبریک استاندار کردستان به وی گفت: نام گذاری سال ۱۴۰۱ ازسوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین، برای عملیاتی کردن شعار سال همت و تلاش همه جانبه تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

عبدالله رشیدی پور گفت: نقش روحانیون و امامان جمعه در کمک فکری به مدیران و مسولین در پیشبرد برنامه‌های راهبردی استان راهگشا است.

او می گوید: امام جمعه محترم مریوان با توجه به سابقه طولانی و مثبتی که در امامت نماز جمعه مردم شریف مریوان دارند به مشکلات شهرستان و راه‌های رفع آن دارای نظرات کارشناسی مثبتی هستند و انتظار می‌رود تیم جدید را در سطح استان و شهرستان برای تحقق شعار سال و برنامه‌های دولت آقای دکتر رئیسی یاری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون استاندار امام جمعه مدیریت کردستان استاندار کردستان امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن

امتداد - بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو و متخصصص درحوزه مسکن به خوبی توانسته است در تامین مالی نهضت ملی مسکن ایفای نقش کند و به همین دلیل از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در تحقق اهداف این طرح قدردانی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با بیان این مطلب افزود: بانک مسکن تلاش مضاعفی در تامین مالی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن داشته است تا با ایجاد سرپناه برای هم استانی شریف و برطرف کردن نگرانی آنها، ضمن جلب رضایت پروردگار متعال، بستر امیدآفرینی در جامعه را فراهم کند.

حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت های استاندار در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن افزود: بانک مسکن با تامین مالی بیش از چهار هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، رتبه نخست معرفی و انعقاد قرارداد را در استان به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وصول مطالبات به عنوان منبعی برای پرداخت تسهیلات به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، از ابتکار عمل استاندار در تعیین تکلیف قریب به هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • «سلین» دومین نقطه پربارش کشور در شبانه‌روز گذشته
  • عملکرد تیم خبری مهر در گیلان راضی کننده است
  • ۸ سد کردستان سرریز شد
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • ورود سامانه بارشی قوی به کردستان/۹۷۳ میلیمتر بارش ثبت شد
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام