Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب کرد در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری انقلاب زاهدان  با تبریک سال نو گفت: به هیچ عنوان شرکت‌های حمل و نقل مسافری اجازه افزایش قیمت بلیت در سفرهای نوروزی را ندارند.

او گفت: همکاران ما در مجموعه این اداره کل نیز بر فروش بلیت ناوگان مسافری جاده‌ای در پایانه‌ها نظارت دارند و بر اساس آخرین پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرانی که می‌خواهند در ایام نوروز از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند باید۲ دُز واکسن کرونا را زده باشند و علائم بیماری هم نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از اتصال سیستم بلیت‌فروشی شرکت‌های مسافربری استان به سامانه امید خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس اُمیکرون تمامی شرکت‌های حمل و نقل مسافری استان به سامانه امید متصل شدند و در حال حاضر صدور بلیت‌های اتوبوس بر اساس اطلاعات دریافتی از این سامانه است.

او گفت: مسافران در هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، چنانچه هرگونه تخلف بویژه در حوزه پروتکل‌های بهداشتی را مشاهده کردند می‌توانند با شماره ۱۴۱ ارتباط برقرار کرده و شکایت‌های خود را اعلام کنند که در صورت احراز تخلف بعد از بررسی شکایات با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جابجایی مسافران راهداری و حمل و نقل جاده ای حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان