Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد کاوه آهنگران گفت: با وجود تذکر‌های فراوان برای استفاده نکردن از پیک نیک در داخل چادرها، اما برخی از مسافران برای گرمایش محل اسکان خود از چنین وسایل گرمایشی استفاده کرده و سلامت خود و خانواده را به خطر می‌اندازند.

از میان افرادی که تاکنون دچار مسمومیت شدند، دو نفر نوزاد و مابقی جوان و کهنسال بودند که با هوشیاری وابستگان آنان و حضور به موقع تیم آتش نشانی در محل، مانع از فوت آنان شده و برای درمان به مراکز بهداشتی و درمانی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اواز رفع خطر یک حادثه آتش سوزی در بامداد روز گذشته توسط تیم آتش نشانی مستقر در باغ فدک خبرداد و گفت: از بروز حریق نشت بنزین از یک خودرو پارک شده در محل اسکان، جلوگیری شد که در صورت تاخیر در کنترل حادثه، موجب آتش سوزی و سوختن پنج نفر در این پارک می‌شد.

تاکنون بیش از ۵۰۰ پیک نیک از چادر‌های مسافران خارج شده اگر چه با مقاومت‌ها و همکاری نکردن بعضی از مردم بر تشدید خطرات افزوده می‌شود و لازم است در این خصوص برای اجرای دستورالعمل‌های ایمنی چاره اندیشی کرد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نظارت بر ایمنی کمپ‌های اسکان سراسر اصفهان توسط تیم‌های آتش نشانی انجام می‌شود.

گاز مونو کسید کربن، گاز سمی معروف به قاتل خاموش است که دیده نمی‌شود و بو ندارد و تنفس آن می‌تواند جان انسان‌ها به ویژه جنین مادران باردار، نوزادان، کودکان، بیماران قلبی، تنفسی و هر فردی که آن را استنشاق کند، به خطر اندازد.

منبع:ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی گازگرفتگی اسکان مسافران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات دلهره‌آور نجات مسافران خودرو از وسط سیل + فیلم

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین جدی نگرفتن هشدارهای هواسناسی در این روزها باعث خسارات و گرفتاری‌های بسیاری در برخی از نقاط کشور شده است.

کد خبر 849070 برچسب‌ها سيل خبر مهم استان خراسان جنوبی

دیگر خبرها

  • تکرار نشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی/عمق فرونشست ۴ متر است
  • نشست زمین و ترکیدگی لوله در خیابان شهیدان کاظمی
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • لحظات دلهره‌آور نجات مسافران خودرو از وسط سیل + فیلم