Web Analytics Made Easy - Statcounter

کره‌جنوبی سرانجام انتقام ۱۱سلل گذشته را امروز گرفت و با این برد مقابل تیم ملی فوتبال ایران، دو رکورد مهم رقیب خود را قطع کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، رکورد بسیار خوب دراگان اسکوچیچ از زمان قبول هدایت تیم ملی از نکات امیدوار کننده در آستانه این بازی بود. او از ۱۵ بازی گذشته خود به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، در ۱۴ بازی پیروز و فقط در برابر کره جنوبی به تساوی رضایت داده بود اما با شکست مقابل کره‌جنوبی، این رکورد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین یک رکورد دیگر برای ملی‌پوشان با این نتیجه به پایان رسید و آن هم شکست‌ناپذیری تیم ملی مقابل کره جنوبی بود. آخرین پیروزی کره‌جنوبی در مقابل ایران پیش از این بازی، به ۱۱ سال قبل و در وقت‌های اضافه جام ملت‌های آسیا باز می‌گردد که کره‌جنوبی با یک گل ایران را شکست داد. پس از این بازی، کره چهار بازی متوالی در برابر ایران شکست خورد و در سه بازی اخیر خود فقط به تساوی دست یافته بود. آخرین پیروزی کره‌ای‌ها در وقت‌های معمول مسابقه مقابل ایران به سال ۲۰۰۵ میلادی باز می‌گردد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین نوروز 1401 آیت الله ری شهری مقدماتی جام جهانی تیم ملی فوتبال اسکوچیچ مذاکرات وین نوروز 1401 آیت الله ری شهری قیمت گوشی کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست

بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز   فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده، در اولین روز اکران با استقبال بی نظیر مخاطبان مواجه شد.   این فیلم روز گذشته با فروش ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون و بیش از ۵۰ هزار مخاطب رکورد فروش روز اول سینمای ایران را که در اختیار «سال گربه» بود، با اختلاف به نام خودش ثبت کرد.   پس از سال ها این اولین باری است که یک فیلم غیرکمدی موفق به شکستن این رکورد می شود.   شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)،  بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا)  در «مست عشق» بازی کرده اند.   پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس