Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال عمان توانست با یک گل ویتنام را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، در ادامه بازی‌های هفته نهم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در گروه B، تیم ملی فوتبال عمان از ساعت ۱۶:۳۰ میهمان ویتنام بود که شاگردان برانکو ایوانکوویچ با یک گل توانستند میزبان خود را شکست دهند و رده چهارم خود را قطعی کنند. در این گروه عمان با ۱۱ امتیاز صدرنشین است و ویتنام با ۳ امتیاز قعرنشین گروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالد الحجری، تک گل عمان را در دقیقه ۶۴ به ثمر رساند.

در یکی از دیدارهای دیگر گروه A این رقابت‌ها و از ساعت ۱۶:۳۰، سوریه و لبنان در بیروت به مصاف هم رفتند که سوریه توانسته بود تا پایان نیمه نخست با ۳ گل، حریفش را شکست دهد اما نیمه دوم این دیدار برگزار نشد و این بازی دچار وقفه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌وپنجم لیگ جزیره چلسی در ویلا پارک مقابل استون ویلا متوقف شد.

به گزارش ایسنا، استون ویلا در خانه شروع خوبی داشت و با برتری ۲ بر صفر نیمه اول را به پایان رساند اما در نیمه مربیان ورق برگشت و پوچتینیو موفق به تغییر روند بازی شد.

با گل‌های دقایق ۶۲ و ۸۱ مادوئکه و گلگر کار به تساوی کشید و در دقیقه ۹۵ گل آبی‌های لندن توسط VAR رد شد تا بازگشت شاگردان پوچ تکمیل نشود.

با این نتیجه استون ویلا با ۶۷ امتیاز در رتبه چهارم ماند اما در صورت برتری تاتنهام در بازی‌های عقب افتاده‌اش این تیم به جایگاه پنجم جدول سقوط می‌کند و چلسی هم با ۴۸ امتیازی در جایگاه نهم باقی ماند اما هنوز به کسب سهمیه لیگ اروپا امید دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد