Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:22:42 GMT

۲ بیمار کرونایی دیگر در خراسان شمالی جان باختند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۴۰۵۱

۲ بیمار کرونایی دیگر در خراسان شمالی جان باختند

 دکتر سید جواد پورنقی روز پنجشنبه اظهار داشت: با بستری ۳۴ مبتلای جدید در شبانه روز گذشته، هم اینک ۱۱۴ بیمار کووید۱۹ در بیمارستان های استان بستری و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارند.

وی با اشاره به روند کاهشی ابتلایان کرونایی استان، گفت: روند کاهشی کرونا می تواند، شکننده باشد بنابراین شهروندان نباید با این پیش فرض که کرونا فروکش کرده است، بی توجه به شیوه نامه های بهداشتی باشند و ترددهای غیرضروری انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورنقی یادآور شد: با توجه به در پیش بودن برگزاری مهمانی‌های خانوادگی در نوروز از حالا توصیه می‌کنیم که همه مردم پروتکل‌های بهداشتی و بویژه واکسیناسیون را جدی بگیرند تا این روند کاهشی تغییر نکند.

براساس اعلام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲ هزار و ۱۷۴ نفر در استان بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند که بیشترین آمار فوتی هشت ماه امسال بوده است.

براساس آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، ۲ شهرستان مانه و سملقان و اسفراین در وضعیت قرمز کرونایی شهرستان های بجنورد، شیروان و فاروج در وضعیت نارنجی و سه شهرستان رازوجرگلان، گرمه و جاجرم نیز در رنگبندی زرد کرونایی قرار دارند.
 

برچسب‌ها بجنورد کرونا دانشگاه های علوم پزشکی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد کرونا دانشگاه های علوم پزشکی بجنورد کرونا دانشگاه های علوم پزشکی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092555

دیگر خبرها

  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت