Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:49:35 GMT

کشف ۲۱ تن شکر احتکار شده در کرمان

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۴۲۲۶

کشف ۲۱ تن شکر احتکار شده در کرمان

سرهنگ مهدی پور امینایی گفت: به منظور مبارزه با احتکار اقلام اساسی و در پی کسب اطلاع از احتکار شکر از سوی افرادی سودجو در شهر کرمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹  کرمان قرار گرفت.

او می گوید: ماموران انتظامی موفق شدند با یکسری کار اطلاعاتی افراد سودجو را که در حال تخلیه ۲۱ تن شکر احتکار شده از یک دستگاه کامیون به یک دستگاه وانت و قصد انتقال آن‌ها به یک مکان نامعلوم را داشتند، شناسایی و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ارزش ریالی این کالای احتکار شده  از سوی کارشناسان، ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

به گفته او در این رابطه دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده  برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ امینایی گفت: در این رابطه، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت توقیف شده است.

او می گوید: برخورد قاطع و قانونی با محتکران کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار  دارد و شهروندان در صورت کسب اطلاع از فعالیت محتکران در  کوتاه ترین زمان ممکن با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند و موضوع را اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احتکار کالا دستگیری متهم یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای کشف علمی وسایل نقلیه سرقتی، به صورت روزانه و مستمر اصالت خودرو و موتورسیکلت‌های سطح شهر یا توقیف شده را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این زمینه طی فروردین ماه امسال ماموران پلیس آگاهی با به کارگیری روش‌های علمی و تخصصی بر روی ارکان اصلی تعدادی از وسایل نقلیه در سطح معابر و تعدادی از پارکینگ‌های شهر کرمان، ۴ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از استان‌های قم، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه وسایل سرقتی کشف شده پس از شناسایی مالکانشان در این ۴ استان به آنها تحویل خواهد شد، افزود: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان این وسایل نقلیه نیز تا حصول نتیجه و دستگیری سارقان و عاملان خرید و فروش آن ها انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت، توپ را به زمین یکدیگر نیندازند
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان