Web Analytics Made Easy - Statcounter



سفیر روسیه در دمشق تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به دنبال این است که با تحریک روس‌ها در سوریه فضایی را برای فعالیت‌های نظامی غرب ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، الکساندر یفیموف، سفیر روسیه در دمشق درباره حملات رژیم صهیونیستی به سوریه اظهار کرد: اسرائیل ما را تحریک می‌کند تا واکنشی نشان دهیم و این اقدامات فضایی را برای غرب جهت انجام برخی فعالیت‌های نظامی در سوریه فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یفیموف پیشتر اعلام کرده بود که حملات اسرائیل به خاک سوریه اساسا از منظر قوانین بین‌المللی غیرقانونی است و روسیه به شدت حملات هوایی اسرائیل به سوریه را محکوم می‌کند و خواستار توقف آن‌ها است.

همچنین او گفته بود: روسیه این موضعگیری را همواره مطرح کرده و در سطوح مختلف آن را به قدس غربی اطلاع می‌دهد.

سفیر روسیه در دمشق تاکید کرد: این حملات هوایی تنها موجب تلفات نمی‌شوند بلکه به پیچیده شدن اوضاع در کل منطقه نیز منجر می‌شوند.

او در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: روسیه برای خلع سلاح اوکراین و آزادسازی آن از نازیسم در تلاش بوده و دست به حملاتی علیه مناطق غیرنظامیان نمی‌زند.

یفیموف افزود: "نئونازی‌ها از غیرنظامیان به عنوان سپر‌های انسانی استفاده کرده و همان شیوه‌های تروریست‌ها در سوریه را به کار می‌برند و روسیه برای نجات جان تمامی اوکراینی‌ها تلاش می‌کند، اما آن‌ها به غیرنظامیان اجازه خروج نمی‌دهند و اگر سعی در فرار داشته باشند، به آن‌ها تیراندازی می‌کنند".

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

سفیر کشورمان در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت محل مأموریت خود و روابط دو کشور ایران و روسیه ارائه کرد.

جلالی با اشاره به گسترش روابط اقتصادی دو کشور، بر فراهم آمدن زیر ساخت‌های تعاملات تجاری از جمله موضوع ترانزیت گمرک و مسائل پولی و بانکی تاکید کرد.

همچنین در این دیدار آخرین وضعیت موافقت نامه جامع دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر امور خارجه در این دیدار با توجه به رویکردهای مشترک دو کشور ایران و روسیه در بسیاری از مسائل بین المللی و منطقه‌ای، بر لزوم تلاش برای ارتقای بیش از پیش روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف بویژه در زمین اقتصادی و تجاری در راستای توجه ویژه رؤسای جمهور دو کشور تاکید کرد.

کد خبر 6100056 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • اتهام لندن علیه مسکو درباره آتش‌افروزی درملک اوکراینی احمقانه است
  • تبریک بشار اسد به پوتین
  • سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد