Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی ایران و لبنان بدون تماشاگر برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برگزاری بدون تماشاگر دیدار تیم‌های ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش طرفداری، محمد پهلوان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت حضور تماشاگران در دیدار ایران و لبنان اظهار کرد:

بنا بر مصوبه ستاد کرونا دیدار ایران و لبنان در چارچوب آخرین هفته از دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به وضعیت زرد مشهد و حضور گسترده مسافران و گردشگران در مشهد، چرا برگزاری این دیدار بدون حضور تماشاگران خواهد بود، گفت:

رعایت پروتکل‌ها برای دانشگاه علوم پزشکی مشهد بسیار اهمیت دارد. همچنین ستاد کرونا در تلاش است تا مسیر تصمیمات را به سمتی ببرد که از جان مردم صیانت شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد:

در حال حاضر مشهد در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته و بخش مراقبت‌های ویژه نسبت به ۲ ماه گذشته در شرایط خوبی قرار دارد اما در طول سه روز گذشته موارد مراجعه سرپایی کرونا در مشهد افزایش پیدا کرده است.

اخبار داغ 

دفاع وسط تیم قرن؛ پرویز قلیچ خانی | اگر فانتزی بازها شاعرند، او فیزیک هسته ای فوتبال است! گل دوم و زیبای امید ابراهیمی به الغرافه (الوکره 2-3 الغرافه) واکسن زدن یوسوا کیمیش در سایه بی‌خبری هم تیمی‌هایش درآمد 50 میلیون یورویی رایولا از انتقال ارلینگ هالند / جوزپ پدرول 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حضور تماشاگران ایران و لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، حسن عبدالله‌زاده در حاشیه همایش پیشکسوتان بهورزی و گسترش قطب ۹ کشور، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز به مناسبت بزرگداشت روز معلم مراسم تجلیل از مربیان شاغل و بازنشسته بهورزی استان برگزار شد که زحمات بسیاری در حوزه سلامت به‌خصوص در مناطق محروم، کم برخوردار و صعب‌العبور داشتند و همه ما قدردان زحمات ۳۰ ساله این عزیزان هستیم و با افتخار دست این مربیان عزیز را در هفته بزرگداشت مقام معلم می‌بوسیم.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در این مراسم از بیش از ۱۰۰ پیشکسوت و مربی بهورزی تقدیر به عمل آمد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۱۰۰ بهورز در مناطق روستایی حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد شاغل هستند و حداقل ۶۵۰ نفر دیگر نیاز است که به وضعیت ایده‌آل در تامین نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه برسیم.

عبدالله زاده با تاکید بر اینکه ۵۰۰ دانش آموز بهورزی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در مهر و بهمن ماه سال آینده فارغ‌التحصیل می‌شوند و این افراد بلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی به‌کارگیری خواهند شد، گفت: طبق وعده معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موافقت رئیس سازمان استخدامی کشور یک آزمون دیگر در طی ۳ ماه آینده برگزار خواهد شد تا که مابقی کسری نیروی بهورزی در سطح کشور از جمله ۱۵۰ نیروی مابقی جهت به‌کارگیری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین گردد.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: این ۱۵۰ نیرویی که در آزمون بعدی جذب خواهند شد پس از طی دوره آموزشی ۲ ساله و فارغ‌التحصیلی در این دوره در مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی به‌کارگیری می‌شوند.

دیگر خبرها

  • رای تاریخی در فوتبال ایران/ برگزاری بازی فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور تماشاگران خانم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص