Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار اصفهان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یک اردوی تربیت سفیران است، گفت: افرادی که در اردوهای راهیان نور شرکت می‌کنند سفیر همه مولفه‌های هویتی هستند و هیچ روش تبلیغی به اندازه روش چهره به چهره اثرگذار نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، سیدرضا مرتضوی عصر امروز در جمع مسافران اصفهانی حاضر در اردوهای راهیان نور، با اشاره به سفر راهیان نور، اظهار داشت: امروزه سفر راهیان نور یک ضرورت است و در این آماج تهاجم فرهنگی که علیه کشور ما رخ می‌دهد بعضی از ظرفیت‌های خاص از جمله ظرفیت راهیان نور و اردوهای اربعین می‌توانند پاتک‌های قوی به  دشمن قدار بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سفر راهیان نور یک مانور است، گفت: مشتاقان از محلات مختلف به سمت شلمچه می‌آیند تا با مقام معظم رهبری بیعت ‌کنند، اگر ما بخواهیم زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنیم باید در یک رزمایش مردمی که عامه مردم در آن شرکت دارند  و یکی از اصلی‌ترین آنها سفرهای راهیان نور است با یک هدف مقدس کار کنیم.

شهدای شاخص راهیان نور سال 1401 اعلام شدند +عکس و فیلمبسیجیان همدان به اردو‌های راهیان نور و مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدندزاکانی در جمع راهیان نور+ تصاویر

استاندار اصفهان ادامه داد: هدف مقدس، انسجام و وحدت ملی است. اگر به دنبال ترویج کار خیر و مومنانه هستیم در راهیان نور اتفاق می‌افتد چون اینجاست که مردم ما با سلوک رزمندگان زندگی می‌کنند و با سیره نبرد و سبک زندگی آنها آشنا می‌شوند.

وی تصریح کرد: یکی از شاهراه‌های وصل کردن مردم به حرکت‌های مومنانه و نگاه خیرخواهانه، تقویت راهیان نور است. موضوع پرکردن شکاف بین نسلی هم با اینگونه مراسم و راهیان نور حل می‌شود و انتقال مولفه‌های هویتی با گفتن و تبانی نسلی به وجود نمی‌آید. اگر فرزند ما بداند ریشه و اصالتش در خودگذشتگی است روح آنان بزرگ می‌شود و راحت خود را در آماج فرهنگ مهاجم قرار نمی‌دهد.

مرتضوی گفت: یکی از راه‌های انتقال‌ اصول و منش آن روزها در زندگی امروزی در راهیان نور به وجود می‌آید. ظرفیت دیگر این سفرها، احیاگری برخی از مولفه‌های هویتی ماست اینکه شهید یک مقام مقدس و راهش یک راه متعالی است و حرکت در مسیر ایثار و شهادت انسان را به تعالی می‌رساند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که در اردوهای راهیان نور شرکت می‌کنند سفیر همه مولفه‌های هویتی هستند و هیچ روش تبلیغی به اندازه روش چهره به چهره اثرگذار نیست. جماعت 60 هزار نفری در این اردوها با مولفه‌ها آشنا می‌شوند و در هر مجلسی این خاطرات و مولفه‌ها را بازگو می‌کنند و یک مبلغ محسوب می‌شوند، اردوهای راهیان نور یک اردوی تربیت سفیران  است.

انتها پیام/166/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اردوهای راهیان نور مولفه های هویتی راهیان نور راهیان نور یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نایین گفت: دوره آموزشی تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر استان اصفهان به میزبانی نایین با هدف تربیت مربی برای تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر برگزار شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت مربی کمک‌های اولیه کد ۳ به مدت ۶ روز و به مدت ۴۸ ساعت از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه با هدف ارتقای سطح دانش فراگیران و تأمین مربیان مورد نیاز استان اصفهان به میزبانی شهرستان نائین برگزار شد.

وی ادامه داد: ۲۹ نفر از فراگیران که در آزمون ورودی موفق به کسب امتیاز مورد نیاز شده‌اند در این دوره شرکت کردند و در نهایت فراگیرانی که با موفقیت آزمون نهایی را سپری کرده‌اند به عنوان مربی در جمعیت شناخته می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین تاکید کرد: به دلیل اینکه دانش آموختگان و مربیان جمعیت هلال احمر همواره در سطح عموم جامعه به تدریس مفاهیم و دروس کمک‌های اولیه و امدادرسانی در مواقع بحرانی مشغول هستند، لذا ضروری است افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی هلال احمر با لحاظ تمامی ملاک‌های ارزشیابی نمره قبولی بگیرند.

زمانی افزود: مربیان این دوره، قادر خواهند بود دوره امداد و کمک‌های اولیه را تدریس نمایند و در تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر کمک اساسی برای جمعیت باشند.

کد خبر 749108

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند