Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت های فوتبال انتخابی جام جهانی، عربستان میهمان چین بود  این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. عربستان با این تساوی 20 امتیازی شد و صدر جدول را از دست داد.

با این تساوی ژاپن که مقابل استرالیا با دو گل پیروز شده بود با 21 امتیاز در صدر گروه B ایستاد.

پیش از این تیم های ژاپن و عربستان راهی جام جهانی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استرالیا هم به پلی آف رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابی جام جهانی صدرنشینی ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی

ایسنا/خوزستان دارنده چندین مدال طلا و نقره پرتاب نیزه پاراالمپیک، بازی های پاراآسیایی و جهانی می گوید در حالی خود را برای جهانی ژاپن و پارالمپیک پاریس آماده می‌کند که همچنان درگیر نداشتن شغل است و فعلا به صورت ثابت فقط ماهانه یک میلیون تومان حقوق از صندوق حمایت از قهرمانان دریافت می‌کند.

امان‌الله پاپی در گفت و گو با ایسنا، درباره آمادگی اش پیش از حضور در مسابقات جهانی ژاپن، اظهارکرد: اکنون در اردوی آمادگی در تهران هستیم و ۲۴ اردیبهشت ماه به ژاپن اعزام خواهیم شد. بعد از بازی های آسیایی هانگژو دچار آسیب دیدگی شدید شدم اما اکنون شرایط خوبی دارم و باید خودم را در شرایط مسابقه بسنجم. مطمئن باشید در جهانی ژاپن نیز به دنبال بهترین مدال هستم.

وی بیان کرد: سطح رقابت های جهانی پیش رو از پارالمپیک پاریس پایین تر نیست و همه رقبای من نیز آماده حاضر می شوند تا پیش از پارالمپیک خودی نشان دهند.

این ملی پوش خوزستانی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا مساله اشتغال شما حل شد؟ عنوان کرد: متاسفانه خیر. از سال ۲۰۱۷ که عضو تیم ملی ام و در مسابقات مختلف موفق به کسب مدال شده ام، تنها درخواست من حل مشکل اشتغالم بوده است اما هنوز مسئولان استان خوزستان نتوانسته اند شرایط اشتغال من را فراهم کنند. حتی در همین زمینه با استاندار خوزستان، مدیرکل ورزش استان و نمایندگان خوزستان صحبت و چندین بار هم به استانداری مراجعه کردم اما مشکل حل نشده است.

وی ادامه داد: واقعا خیلی پیگیر حل مشکل اشتغالم بوده‌ام و اکنون شرایط به صورتی است که حتی دیگر دوست ندارم برای پیگیری این موضوع به اداره کل ورزش خوزستان بروم و البته می‌دانم برای آن ها اهمیتی هم ندارد.

پاپی گفت: من دو رقیب ایرانی دارم که البته اکنون عضو کشورهای دیگر هستند و مطمئنا با بهترین شرایط وارد رقابت ها جهانی می شوند و این در حالی که است که پس از سه سال، من به خاطر مدال پارالمپیک ماهانه یک میلیون تومان از صندوق حمایت از قهرمانان دریافت می کنم و حقوق تیم ملی هم به صورتی است که هر زمان در اردو باشیم حقوق دریافت می‌کنیم. این در حالی است که من روزی یک میلیون تومان بابت ماساژور می‌دهم.

وی بیان کرد: من حتی امکانات خوبی برای تمرین ندارم و این در حالی است که دارنده دو مدال جهانی، دو مدال بازی های پاراآسیایی و یک مدال پارالمپیک هستم. در حال حاضر چون عاشق ورزش هستم با این انگیزه تمرین می کنم و احتمالا پس از پارالمپیک پاریس نیز خداحافظی کنم.

این ملی پوش پارا دو و میدانی با بیان این که فدراسیون از نظر تجهیزات به ما کمک می‌کند، افزود: من نمی گویم مسئولان استان خوزستان به من پول بدهند، فقط می‌خواهم شرایط اشتغال من را مهیا کنند تا حداقل بیمه داشته باشم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ژاپن چگونه سیل را مدیریت می‌کند؟ (فیلم)
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است
  • کره‌ جنوبی به دنبال عضویت در پیمان «آکوس»
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم؛ از The Last Ronin تا ۱۳ Assassins (+عکس)
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم