Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@00:30:33 GMT

باند قاچاق خودروهای ۷۰۰ میلیاردی لو رفت

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۴۷۳۶

باند قاچاق خودروهای ۷۰۰ میلیاردی لو رفت

سردار محمدیان گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی تردد خودرو های لوکس با پلاک جعلی در سطح شهر، به منظور شناسايی و مقابله با قاچاق کلان و سازمان يافته، شناسايی و انهدام عناصر اصلي قاچاق خودروهای لوکس در دستورکار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او می‌گوید: با اقدامات پلیسی ماموران یک دستگاه خودروی لکسوس در استان البرز توقیف و در بررسی ها مشخص شد پلاک خودرو جعلی و شماره پلاک فاقد اصالت است که در بازجویی ها متهم اعتراف کرد خودرو توسط فردی به وی فروخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی البرز گفت: در ادامه ماموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری متهم در شهرکرج شدند و با هماهنگی مقام قضایی از منزل متهم بازرسی به عمل آمد که تعدادی آلات و ادوات مرتبط با جعل پلاک و کارت جعلی بازرسی کل کشور از وی کشف شد.

او می‌گوید: در بازجویی های انجام شده متهم اعتراف کرد با همدستی فرد دیگری در خارج از کشور اقدام به واردات خودرو تحت عنوان گذر موقت می‌کردند و پس از جعل پلاک، خودروها را داخل کشور به مشتریان خود می فروختند.

سردار محمدیان گفت: در مجموع ۹ دستگاه خودروی لوکس در مدل های بنز و لکسوس به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیارد ریال در شهرهای مختلف از جمله اصفهان و خوزستان، یکی پس از دیگری شناسایی و کشف شد که همگی به استان البرز منتقل و چهارنفر نیز در این باره با عناوین قاچاق و جعل دستگیر شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروی لوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای با بیش از ۶۰ نفر شاکی که به یکی از شهر های کشور متواری شده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

سرهنگ سامان غنی زاده با اشاره به اینکه متهم از شاکیان مبلغی بیش از ۲ هزار میلیارد ریال با روش پرداخت سود کلان، کلاهبرداری کرده بود، افزود: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

دیگر خبرها

  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • کلاهبرداری یک میلیاردی با پیامک جعلی ثنا
  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • نگهداری تَک‌پلاک جرم است
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ