Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال درباره شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی کره جنوبی در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: اشتباهات تیم ملی فوتبال  زیاد بود و خیلی از بازیکنان در پست غیرتخصصی خود بازی می‌کردند. بیشتر بازیکنان در حال دفاع کردن بودند و این موضوع نشان می‌داد که اسکوچیچ به دنبال کسب تساوی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم ارنج اسکوچیچ خیلی ایراد داشت.

  بیشتر بخوانید

کره جنوبی ۲ - ایران صفر/ شاگردان اسکوچیچ صدر را از دست دادند

تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی فوتبال کره جنوبی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و  صدر جدول را به حریفش واگذار کرد و با ۲۲ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفت.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی کره جنوبی مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی فوتبال کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مصطفی حیدری افزود: ۱۱ طرح جامع در شهرکرد آغاز شده که مهمترین آن طرح کمربندی جنوبی است.
شهردار شهرکرد هم در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهرستان شهرکرد آغاز شده که مرحله نخست ان خرداد به بهربرداری می‌رسد.
واحدیان افزود: کل طرح تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.
کمربندی ۱۵ خرداد، کاهش بار ترافیکی در نقاط مختلف شهرستان شهرکرد از جمله تقاطع طالقانی کاشانی و کمربند غربی هم از طرح‌هایی است که امسال برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم