Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@17:11:28 GMT

نتایج گروه B مقدماتی جام جهانی قطر+ جدول

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۵۰۲۱

نتایج گروه B مقدماتی جام جهانی قطر+ جدول

عمان و ژاپن در هفته نهم رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجشنبه _چهارم فروردین ماه_ رقابت‌های هفته نهم گروه B مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا برگزار شد.

تیم ملی فوتبال چین از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه مقابل عربستان به میدان رفت. نیمه اول این دیدار می‌رفت که با تساوی تمام شود، اما الشهری روی پاس سلمان الفرج گل نخست عربستان را به ثمر رساند و این نیمه با برتری عربستان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم چینی‌ها تلاش کردند بازی به تساوی برسد که در دقیقه ۸۲ برای این تیم پنالتی گرفته شد و در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک تمام شد.

تیم ملی فوتبال ویتنام از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به مصاف عمان رفت. این دیدار در نیمه اول بدون گل تمام شد، در دقیقه ۶۵ نیمه دوم الحجری گل نخست عمان را وارد دروازه ویتنام کرد و این دیدار هم با پیروزی عمان به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال استرالیا از ساعت ۱۳:۴۰ دقیقه مقابل ژاپن به میدان رفت. نیمه اول این دیدار بدون گل تمام شد و در دقایق ۸۹ و ۹۴ نیمه دوم استرالیا توسط میتوما به گل رسید و این دیدار هم با نتیجه دو بر صفر به سود ژاپن تمام شد.

جدول این گروه در پایان هفته نهم به شرح زیر است:

کد خبر 563759

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ژاپن عربستان عمان ویتنام فوتبال تیم ملی فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تمام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر یک ایران به پایان رسید.

گل‌های ایران در این نیمه را بهروز عظیمی و سالار آقاپور به ثمر رساندند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.‌

نیمه اول

تیم ملی ایران در این دیدار هم همچون دیگر دیدارهای این دوره از مسابقات بازی را تهاجمی آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت و قرقیزستان هم همانطور که پیش‌بینی می‌شد با دفاع فشرده در یک سوم دفاعی تلاش کرد مانع از فرو ریختن دروازه شود و بیشتر چشم به ضدحملات دوخته بود.

تیم ایران در ۵ دقیقه نخست بازی فرصت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد اما واکنش سریع دروازه بان قرقیزستانی و کمک تیر دروازه مانع از فرو ریختن دروازه قرقیزستان شد.

تلاش‌های شاگردان شمسایی در هشتمین دقیقه بازی به نتیجه رسید و بهروز عظیمی با یک ضربه تماشایی موفق شد قفل دروازه قرقیزستان را باز کند.

اما غفلت مدافعان تیم ملی باعث شد بازیکنان قرقیزستان در نهمین دقیقه بازی به وسیله «آمانبائف» گل تساوی را به ثمر برسانند.

در دقیقه ۱۰ تیم ملی ایران صاحب یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه قرقیزستان شد و «سالار آقاپور» موفق شد به زیبایی و با یک شوت تماشایی دروازه قرقیزستان را باز کند.

در ادامه هم حملات دو تیم به نتیجه نرسید تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران به پایان برسد.

کد خبر 6087520

دیگر خبرها

  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد