Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@14:45:47 GMT

مرگ ۴ نفر در تصادف ۲ پژو در جاده جاسک میناب

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۵۰۲۲

مرگ ۴ نفر در تصادف ۲ پژو در جاده جاسک میناب

به گزارش «تابناک»، مهدی ولیپور در گفتگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این حادثه رانندگی گفت: در ساعت ۲۱:۳۳ پنجشنبه چهارم فروردین ماه ۱۴۰۱، دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در حال حرکت در محور جاسک میناب در استان هرمزگان بودند که در محدوده روستای گتان با یکدیگر برخورد کردند.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه امدادگران نزدیک‌ترین پایگاه امدادونجات جاده‌ای سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر در محل حاضر شدند، گفت: متاسفانه در این حادثه چهار نفر دچار حادثه شدند که هر چهار نفر به دلیل شدت جراحت وارد در دم جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر درباره علت وقوع این حادثه اظهارکرد: علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

ولیپور همچنین از رانندگان خواست که در حین رانندگی دقت کامل به مسیر مقابل داشته باشند و از رانندگی در حالت خستگی و خواب و آلودگی پرهیز کنند.

عصر دیروز، سردار سید تیمور حسینی، جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی از مرگ ۳۲۲ تن در حوادث رانندگی از ابتدای طرح نوروزی در ۲۶ اسفندماه تا صبح روز چهارم فروردین ماه خبر داده و به ایسنا گفته بود: عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مجاز و عدم توانایی در کنترل وسایل نقلیه بیشترین علت وقوع تصادفات رانندگی از از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا کنون بوده است. همچنین حدود نیمی از تصادفات از ساعت ۱۲ تا ۲۰ رخ داده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین نوروز 1401 آیت الله ری شهری تصادف جمعیت هلال احمر پژو ۴۰۵ مذاکرات وین نوروز 1401 آیت الله ری شهری قیمت گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان

آفتاب‌‌نیوز :

امین عربپور، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: بر اثر گزارش مردمی در ساعت ۱۲:۰۹ دقیقه ظهر امروز (سه شنبه) مبنی بر وقوع حادثه رانندگی رخ به رخ وانت مزدا و کمپرسی در محدوده روستای کریم آباد درمحور زرند به رفسنجان، بلافاصله دو تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه یکی از سرنشینان وانت که خانم ۷۵ ساله‌ای بود به علت شدت جراحات در دم جان خود را از دست داده بود و راننده وانت که مرد ۸۰ ساله‌ای بود بعد از رها سازی توسط پرسنل اورژانس و انجام اقدامات اولیه جهت ادامه درمان به بیمارستان سینای زرند منتقل گردید که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

وی افزود: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • وقوع حادثه رانندگی در فارسان
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران