Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوذر فردوسی تولیدکننده و کارآفرین گلستانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: کارآفرینی در لغت به معنای متعهد شدن است ولی در مجموع فرآیندی‌ است که تغییر و نو آوری را در سیستم اعمال می‌کند.

فردوسی با بیان اینکه کارآفرینی ابتدا در نظریه‌های اقتصادی تبلور یافته است، تصریح کرد: کارآفرینی به عنوان یکی از عوامل اصلی تولید ثروت شناخته شده که بعدها تولید علم و اشتغال نیز در ذیل تولید ثروت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* توسعه‌ی فرهنگ کارآفرینی باعث رشد اقتصادی و کاهش بیکاری در جامعه می‌شود

وی بر لزوم حمایت از کارآفرینان تاکید کرد و افزود: کارآفرینی نه تنها یک حوزه‌ی علمی نوخواسته است بلکه یک نوع راه و رسم زندگی پیشرفته‌ در جهان محسوب می‌شود.

کارآفرین نمونه گلستانی ابراز کرد: توسعه‌ی فرهنگ کارآفرینی زمینه‌ای برای رشد اقتصادی، رفع مشکلات جاری کشور از نابسامانی‌های اجتماعی، فرهنگی، فقر و بیکاری انبوه جامعه به خصوص بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را فراهم می‌کند.

فردوسی کارآفرینی را مسیری برای کشف فرصت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: کارآفرینی راهی برای کشف فرصت‌ها است و به منظور ارزش آفرینی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی ،اجتماعی و محور توسعه‌ی همه جانبه جامعه می‌شود.

* کارآفرین یک گنجینه‌ی ملی است و باید از آن حفاظت شود

وی با بیان اینکه شکوفایی نیز یکی از مهمترین انگیزه‌های کارآفرینان در محقق کردن چشم‌انداز آرمانی و ارزشی آنها است، اظهار کرد: نتیجه این نیاز مهم این است که در مسیر حرکت به سمت و سوی هدف مسائل حاشیه‌ای در اولویت پایین‌تری قرار می‌گیرد، پس علاقمندی «خارج» از این چشم‌انداز حرفه‌ای، نظیر سردرگمی‌ها، ناامیدی و غیره در اولویت این افراد قرار ندارند و یا شاید فرصتی برای عواملی که ضعف اجتماعی محسوب می‌شود به وجود نیاید.

این کارآفرین گلستانی افزود: کارآفرین یک گنجینه‌ی ملی است و باید از آن حفاظت شود و از طریق جامعه و مسوولان  تغذیه و تشویق شود، چرا که کارآفرینان مشاغل، ثروت، فرصت، شکوفایی و غیره را در کشور ایجاد می‌کنند و مهمترین عنصر در یک اقتصاد بازار محور و اجتماع هستند و تعدادشان هرچه بیشتر باشند شاهد جامعه‌ای قوی و متعالی‌تری خواهیم بود.

انتهای پیام /۸۳۰۱۹

منبع: فارس

کلیدواژه: کارآفرینی زندگی پیشرفته کارآفرین گلستانی لزوم حمایت از کارآفرینان ابوذر فردوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور آبادان اعلام کردند: آمریکا ادعای دموکراسی، حکومت مردمی و نیز آزادی بیان را یدک می‌کشد، اما در مقابل اعتراضات آرام و البته به حق دانشگاهیان نسبت به وحشیگری‌های صهیونیست‌ها در غزه برخورد‌های خشن و غیر انسانی از خود بروز می‌دهد.
این دانشگاهیان با محکوم کردند رفتار ضد بشری پلیس امریکا گفتند: بسیاری دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا در راهپیمایی‌های سراسری اعتراض خود را نسبت به نسل کشی و کودک کشی در غزه را اعلام کرده اند، اما حکومت به ظاهر مردمی آمریکا نه تنها آن را تحمل نمی‌کند بلکه وحشیانه‌ترین و غیر انسانی‌ترین رفتار‌ها را بادانشجویان و حتی اساتید آقا و خانم از خود نشان می‌دهد که این خود نشان دهنده اوج تزویر و ریاکاری در سیاست‌های داخلی و خارجی آمریکاست.
این اساتید و دانش جویان خواستار توقف سریع نسل کشی در غزه شدند و از مجامع جهانی خواستند برخورد سریع و البته مناسبی با رژیم جنایکار صهیونیستی و نیز حامیان آنها داشته باشند.

در خرمشهر هم دانشجویان و اساتید با تجمع و سردادن شعارهای ضد صهیونیستی  از اقدام شجاعانه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اقدامات پلیس در برخورد با دانشجویان اروپایی و آمریکایی و ضرب و شتم آنان را حمایت کردند.

دانشجویان در این تجمع با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس از ماهیت واقعی غرب گفتند که همیشه مدعی آزادی بیان و حمایت از تظاهرات آرام است، اما در روز‌های اخیر چگونه با خشن‌ترین روش‌ها تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان غربی را سرکوب می کنند. 

دیگر خبرها

  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • رئیسی: ایران پیشرفته و فناور می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • کارگر و کارآفرین دو همکارند در خطّ مقدّم نبرد اقتصادی + فیلم
  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است