Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین بامیری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: برای ساخت این تعداد سالن ورزشی و چمن مصنوعی در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا ۵۰ میلیارد ریال اعتبار ملی اختصاص یافته است.
وی افزود: شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا از کمترین سرانه ورزشی در چهارمحال و بختیاری برخوردار و در رتبه آخر استان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بامیری تصریح کرد: افزایش سرانه فضاهای ورزشی در لردگان و خانمیرزا و رسیدن آن به میانگین سرانه استانی از مهم‌ترین خواسته مردم این شهرستان‌ها به‌شمار می‌رود.
به گزارش ایرنا، لردگان در ۱۸۰ کیلومتری و آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا در ۱۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها لردگان آلونی چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لردگان آلونی چهارمحال وبختیاری لردگان آلونی چهارمحال وبختیاری لردگان و خانمیرزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سید علیرضا رسولی گفت: در ادامه هدایت آب‌های سطحی محله امامشهر و نهایتاً خیابان شهید شریف موضوع هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد تا بعد از سه راهی استقلال در بلوار جمهوری، روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

وی ضمن تأکید بر حساسیت این فاز از طرح، گفت: به دلیل وجود تأسیسات متعدد زیربنایی در این محور، همچنین ترافیک این چهارراه، این پروژه با دقت بیشتر انجام خواهد شد و انشاالله با حوصله و همراهی همشهریان این مهم طی ۲۰ روز آینده نهایی خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد افزود: طول اجرای لوله گذاری در این مرحله ۳۵۰ متر و با دو خط لوله ۶۰۰ کاروگیت؛ پس از حفاری و تثبیت بستر و بتن ریزی انجام می‌شود.

رسولی با اشاره به ضرورت اجرای این طرح، ادامه داد: بر اساس شیب طبیعی زمین، بخشی از روان آب‌های بالادست از منطقه چهار شهرداری وارد این منطقه می‌شود که باید با کنترل مسیر حرکت آن، مشکلات حاصل از این مساله را کاست.

دیگر خبرها

  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو