Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@12:26:37 GMT

اهالی موسیقی پایتخت وحدت ایران گرد هم می‌آیند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۵۴۲۱

اهالی موسیقی پایتخت وحدت ایران گرد هم می‌آیند

گروه استان‌ها - رئیس اداره ارشاد چابهار گفت: مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی به مناسبت روز جمهوری اسلامی در شب یازدهم فروردین‌ماه با حضور اهالی موسیقی سراسر استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

نصیراحمد ملازهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سواحلمکراناظهار داشت: بزرگترین جشنواره موسیقی کشور در منطقه آزاد چابهار با حضور چهره‌های مطرح موسیقی پاپ ایران از سوم فروردین در جریان است؛ همچنین این جشنواره همراه با آتش‌بازی و نورافشانی تا یازدهم فروردین‌ماه میهمان مردم چابهار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شب یازدهم فروردین اختتامیه این جشنواره است که به مناسبت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، گروهی از اهالی موسیقی استان اجرا خواهند داشت و این مراسم نیز همراه با تجلیل از مفاخر موسیقی و هنرمندانی که موفق به کسب درجه یک هنری شده‌اند، خواهد بود.

جزئیات نخستین شهادت قرن جدید/ یکی از مأموران جان برکف پلیس ایرانشهر توسط اشرار به شهادت رسیدظرفیت تمامی مراکز اقامتی چابهار پر شدنماینده مردم خاش در مجلس: رونق تولید عامل اصلی شکوفایی اقتصادی کشورهاست/ شرکت‌های دانش‌بنیان به ریل‌گذاری مناسب نیاز دارند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار گفت: استقبال شهروندان، مسافران و گردشگران از این جشنواره بیش از انتظار ما بود. این جشنواره هر شب با حضور پرشور مردم و علاقمندان موسیقی و هنر در ساحل منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/395/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بحران گرد و غبار در سیستان استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان شورای اسلامی سیستان و بلوچستان بحران گرد و غبار در سیستان استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان شورای اسلامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، جشنواره بزرگ دشت غذا به همت شهرداری منطقه ۱۸ تهران و انجمن آشپزان و سر آشپزان پایتخت در بوستان قائم تدارک دیده شده بود. در این رویداد غذا‌های بومی و محلی اقوام مختلف داوری و ۲۳ برگزیده انتخاب شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود