Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجلال الدین حسینی واعظ گفت: از ۲۹ اسفند پارسال تا سوم فروردین امسال، ۲۰ هزار و ۵۱۲ خودرو زائران و ۲۷ هزار و ۷۸۶ خودرو شهروندان مشهدی، در توقفگاه‌های اطراف حرم مطهر رضوی، خدمات پارکینگ دریافت کرده‌اند.

در تعطیلات نوروز امسال با وجود دایر بودن حدود پنج هزار پارکینگ مسقف و روباز به صورت شبانه‌روزی در محدوده حرم رضوی، پنج هزار توقفگاه جدید نیز احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام استاندار خراسان رضوی، از روز‌های پایانی اسفند پارسال تاکنون بیش از ۴ میلیون زائر نوروزی وارد مشهد مقدس شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: با توجه به پیش بینی ورود تعداد قابل توجه خودرو و زائر به مشهد در نوروز امسال، علاوه بر ۲۱ پارکینگ تحت مدیریت این شرکت در هسته مرکزی و پیرامون حرم مطهر، در ۱۱ نقطه دیگر نیز زمین‌های مستعد ایجاد پارکینگ، شناسایی و زیرساخت‌ها و تجهیزات بهره برداری از آن‌ها فراهم شد.

او گفت: در مجموع ۳۲ توقفگاه با ظرفیت بیش از پنج هزار و ١٠٠ فضای پارک تحت مدیریت شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی در اطراف حرم مطهر به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت رسانی به زائران حضرت رضا (ع) هستند.

حسینی واعظ گفت: توقفگاه‌های تحت مدیریت این شرکت، مجهز به سامانه نظارت تصویری و نرم‌افزار هوشمند هستند و زائران و مجاوران می‌توانند ظرفیت پارکینگ‌ها را از طریق این سامانه به نشانی http://tat.mashhad.ir مشاهده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی خدمات شهری تعطیلات نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی‌های قضائی اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که خودرو مذکور فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.

بیشتر بخوانید: ۲ فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق در آبادان توقیف شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودرو کشف شده 120 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229013 برچسب‌ها قاچاق کالا

دیگر خبرها

  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد