Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@03:24:06 GMT

ایتالیا باز هم به جام‌جهانی نرسید!

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۵۵۳۴

تیم‌های ملی پرتغال، مقدونیه‌شمالی و ولز با شکست ترکیه و اتریش راهی مرحله آخر پلی‌آف انتخابی جام‌جهانی شدند. ناطقان: در مرحله نخست پلی‌آف انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های ملی پرتغال، مقدونیه‌شمالی و ولز با شکست رقبا یک مرحله بالاتر رفتند.

پرتغال که میزبان ترکیه بود ۳-۱ برنده شد. برای سلسائوی اروپا، اوتاویو، ژوتا و نونیس در دقایق ۱۵، ۴۲ و ۴+۹۰ گل زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ییلماز در دقیقه ۶۵ تنها گل ترکیه را زد و دقیقه ۸۵ هم یک ضربه‌پنالتی را هدر داد.

پرتغال در مرحله آخر پلی‌آف به مصاف مقدونیه‌شمالی خواهد رفت.

ایتالیا قهرمان یورو ۲۰۲۰ که در رم میزبان مقدونیه‌شمالی بود مقابل این حریف با نتیجه ۱-۰ شکست خورد تا برای دومین دوره متوالی غایب بزرگ جام‌جهانی باشد. تنها گل مقدونیه را در این دیدار ترایکوفسکی در دقیقه ۲+۹۰ زد.

فاجعه قهرمان یورو ۲۰۲۰؛ ایتالیا باز هم به جام‌جهانی نرسید!/ پرتغال یک مرحله بالاتر رفت/ صعود ولز با درخشش بیل

ولز هم مقابل اتریش ۲-۱ پیروز شد تا به مرحله بعد برسد. در این دیدار بیل در دقایق ۲۵ و ۵۱ برای اژدها گلزنی کرد. دیویس در دقیقه ۶۴ با گل‌به‌خودی‌اش یک گل برای اتریش به ثمر رساند.

ولز به مصاف برنده دیدار تیم‌های اسکاتلند و اوکراین می‌رود که فعلاً تکلیف برگزاری‌اش مشخص نیست. منبع: مشرق برچسب ها: ایتالیا ، جام جهانی ، نرسیدن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ایتالیا جام جهانی نرسیدن مقدونیه شمالی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال

 به گزارش تابناک، مهاجم جدید اینتر با وجود تلاش برای اخذ تابعیت پرتغال به عنوان بازیکنی غیر اتحادیه اروپا از پورتو به اینتر پیوست.

روزنامه توتواسپورت نوشت پروسه اخذ شهروندی اتحادیه اروپا به این زودی‌ها به سرانجام نمی‌رسد و او به عنوان بازیکن غیر اروپایی راهی اینتر خواهد شد. کمتر از دو ماه دیگر طارمی رسما بازیکن اینتر خواهد شد. این بازیکن ۳۱ساله در حال حاضر با پورتو قرارداد دارد. اینتر مدت‌هاست با او به توافق رسیده و منتظر پایان فصل است. مهاجم تیم ملی ایران علاوه بر این برای انتقال به اینتر آزمایش‌های پزشکی باشگاه ایتالیایی را پشت سر گذاشته اما تنها موضوع رسمی‌شدن قرارداد است که تا زمانی که این ملی‌پوش ایرانی رسماً قراردادش با پورتو تمام نشود، اعلام نخواهد شد.

زمانی که طارمی رسما  به اینتر بپیوندد، خیلی زود رکوردشکنی خواهد داشت؛ حتی قبل از اینکه پا به توپ شود. پیش از او این تیم ایتالیایی هیچگاه بازیکن ایرانی نداشت و طارمی از این حیث تاریخ‌ساز خواهد شد.

پیوستن طارمی به اینتر باعث می‌شود تیم ایتالیایی فعالیت محدودی در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته باشد چون این بازیکن سهمیه غیر اروپایی باشگاه را پر خواهد کرد. این ملی‌پوش ایرانی از سال ۲۰۱۹ در اروپا زندگی می‌کند. او برای تیم‌های ریوآوه و سپس پورتو پرتغال بازی کرده است و مراحل اخذ تابعیت پرتغال برای طارمی در حال انجام است.

  هر باشگاه در فوتبال اروپا سهمیه محدودی برای بازیکنان غیر اروپایی دارد و به همین خاطر بازیکنان تلاش می‌کنند با اخذ تابعیت اروپایی، این مانع را از میان بردارند.

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال