Web Analytics Made Easy - Statcounter

اروگوئه در هفته ماقبل پایانی دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آمریکای جنوبی، پرو را شکست داد تا صعود خودش و اکوادور را نهایی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته هفدهم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی که بامداد امروز (جمعه) برگزار شد، اروگوئه موفق شد صعود خود و اکوادور را به این رقابت‌ها قطعی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اروگوئه در خانه میزبان پرو بود و هر دو تیم برای صعود مستقیم به جام جهانی تلاش می‌کردند که در نهایت اروگوئه توانست با شکست یک بر صفر صعود خودش و اکوادور را قطعی کند. چرا که پرو با 21 امتیاز به دنبال صعود مستقیم به جام جهانی بود، اما با پیروزی اروگوئه این تیم 25 امتیازی شد و فاصله 4 امتیازی با پرو یک هفته پیش از پایان مسابقات صعود این تیم را قطعی کرد.

اکوادور هم که با 25 امتیاز پس از برزیل و آرژانتین در رتبه سوم جدول قرار داشت، در شرایطی به جام جهانی رسید که با نتیجه 3 بر یک مقابل پاراگوئه شکست خورد، اما به لطف پیروزی اروگوئه و حفظ فاصله 4 امتیازی با پرو، صعود این تیم نیز مسجل شد.

در دیگر دیدار مهم، کلمبیا که از شانس کمی برای صعود برخوردار بود، با نتیجه 3 بر صفر بولیوی را شکست داد تا برای صعود به پلی‌آف امیدوار بماند. برزیل هم که زودتر از همه صعودش را قطعی کرده، در یک بازی که برای خودش تشریفاتی و برای شیلی حیاتی بود، جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید.

هم اکنون پس از برزیل 42 امتیازی، آرژانتین 35 امتیازی، اکوادور و اروگوئه 25 امتیازی که چهار سهمیه مستقیم صعود به جام جهانی 2022 قطر را کسب کرده‌اند، پرو با 21 امتیاز، کلمبیا با 20 امتیاز و شیلی با 19 امتیاز برای صعود به پلی‌آف و دیدار با نماینده آسیا در پلی‌آف، امیدوارند.

آخرین دیدار این هفته را آرژانتین بامداد شنبه مقابل بولیوی برگزار خواهد کرد.

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

برزیل 4 - شیلی صفر

کلمبیا 3 - بولیوی صفر

پاراگوئه 3 - اکوادور یک

اروگوئه یک - پرو صفر

برنامه دیدارهای هفته پایانی انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی به شرح زیر است:

چهارشنبه، 10 فروردین

پرو - پاراگوئه

ونزوئلا - کلمبیا

اکوادور - آرژانتین

شیلی - اروگوئه

بولیوی - برزیل

به گزارش تسنیم، پس از پایان مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی، دیدار معوقه برزیل و آرژانتین نیز که تشریفاتی است، برگزار خواهد شد تا جدول مسابقات کامل شود.

پلی‌آف جام جهانی 2022| ایتالیا باز هم در صعود به جام جهانی ناکام ماند/ راهیابی ولز و پرتغال به دور بعدپلی‌آف جام جهانی 2022| سوئد در وقت‌های اضافه چک را شکست داد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کلمبیا تیم ملی فوتبال آرژانتین تیم ملی فوتبال برزیل تیم ملی فوتبال اکوادور تیم ملی فوتبال اروگوئه جام جهانی قطر تیم ملی فوتبال کلمبیا تیم ملی فوتبال آرژانتین تیم ملی فوتبال برزیل تیم ملی فوتبال اکوادور تیم ملی فوتبال اروگوئه جام جهانی قطر منطقه آمریکای جنوبی انتخابی جام جهانی جام جهانی جام جهانی 2022 برای صعود پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور

حمید مطهری هیچوقت برابر استقلال به عنوان سرمربی پیروز نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که این تیم حالا یک سرمربی پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد. حمید مطهری در روزهای غیبت یحیی گل‌محمدی قرار است به عنوان سرمربی تی‌تی‌ها آنها را مقابل استقلال هدایت کند.

مطهری اگرچه به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی هیچوقت با پرسپولیس برابر استقلال شکست نخورده بود، اما به عنوان سرمربی آماری متفاوت دارد؛ حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تا کنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، با کمکی که به پرسپولیس کرده، تمامی شکست‌هایش را برابر این تیم فراموش خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن