Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، «سهیله السلطانی» نماینده فراکسیون «صادقون» در پارلمان عراق سخنانی را در خصوص جلسه روز آینده این پارلمان برای انتخاب رئیس جمهور، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، نماینده فراکسیون صادقون گفت: بیش از ۱۳۰ نماینده از مجموع ۳۲۹ نماینده جلسه روز آینده پارلمان را تحریم خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین، جلسه مذکور به حد نصاب نخواهد رسید و تشکیل نخواهد شد.

روز گذشته هم هیئت هماهنگی شیعیان عراق در بیانیه‌ای با انتقاد از رویکرد جریان «صدر» در پرونده انتخاب رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور، اعلام کرد: در جلسه روز شنبه پارلمان برای انتخاب رئیس جمهور شرکت نمی‌کنیم.

بر اساس این گزارش، در بیانیه این هیئت آمده است: ما بیانیه اخیر جریان صدر در خصوص معرفی نامزدهای پست ریاست جمهوری و نخست وزیری را هیاهوی رسانه‌ای می‌دانیم و اعلام می‌کنیم که در جلسه روز شنبه پارلمان شرکت نخواهیم کرد.

کد خبر 5453183 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق هیئت هماهنگی شیعی پارلمان عراق اوکراین روسیه جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین عراق فلسطین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عربستان سعودی ناتو بئر السبع سوریه نفتالی بنت انتخاب رئیس جمهور جلسه روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: یک مرد جوان ظهر امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ) هنگام ساخت و نصب آسانسور در یک ساختمان نیمه کاره از طبقات فوقانی به طبقه همکف سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

آتشپاد غلامرضا رضایی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله ۶ آتش نشان از ایستگاه های شماره هفت و هشت به محل  حادثه در محله الهیه اعزام شدند و جسد این جوان را که در همان لحظه‌ اولیه حادثه جانش را از دست داده بود به بیرون  منتقل کردند.

وی گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • بارزانی امروز به تهران سفر می‌کند
  • سفر نیچروان بارزانی به تهران
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد
  • مرز‌های دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران