Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:33:04 GMT

ورود ۳۷۴ هزار خودرو مسافر نوروزی تا کنون به استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۵۶۷۹

ورود ۳۷۴ هزار خودرو مسافر نوروزی تا کنون به استان بوشهر

ایسنا/بوشهر معاون عمرانی استانداری بوشهر از ورود ۳۷۴ هزار خودرو مسافر نوروزی به این استان در چند روز گذشته خبر داد.

محمدهادی رستمیان صبح امروز در چهارمین جلسه راهبری ایمنی ترافیک استان در سال جدید با حضور دکتر سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور از ورود ۳۷۴ هزار خودرو مسافر نوروزی به استان بوشهر طی چند روز گذشته خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ هزار و ۸۹۶ خودرو به استان ورود کردند که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۱۹۶ افزایش یافته است.

معاون عمرانی استانداری بوشهر بیشترین خودروها را متعلق به استان‌های فارس، اصفهان، تهران، کهگیلویه و بویر احمد نام برد و خاطر نشان ساخت: استان بوشهر در این چند روز پذیرای میهمان از ۳۰ استان بوده است.

وی در ادامه افزود: از ۲۵ اسفندماه تاکنون ۱۱۶ پرواز در فرودگاه بوشهر صورت گرفته که ۱۱۲۵۵ نفر مسافر هوایی جابجا شده است.

محمد هادی رستمیان حجم ورود مسافران به شهر بوشهر در شب گذشته را بسیار بالا اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: در شب گذشته علاوه بر اماکن اقامتی، هتل ها، مهمانسراها و کمپ‌های نوروزی، درب‌های امام زاده محمد باقر و امامزاده قاسم بروی مسافران باز و پذیرای میهمانان بودند.

رستمیان امکانات بومگردی را از دیگر اقدامات نوروزی استان نام برد و افزود: در ۲۷ روستا در استان بوشهر امکانات بومگردی ایجاد گردید که در این چند روز مورد استقبال تعداد قابل توجهی مسافر بوده اند.

معاون عمرانی استانداری بوشهر در این نشست افزود: از ۲۵ اسفندماه تا کنون ۴ هزار کلاس در ۵۰۰ مدرسه تا کنون پذیرای میهمانان بوده اند.

وی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای و اتوبوسرانی اظهارداشت: تا کنون ۳ هزار و ۹۱۶ دستگاه اتوبوس که تعدادی بالغ بر ۹۳ هزار نفر مسافر وارد استان بوشهر شده است.

معاون عمرانی استانداری بوشهر با توجه به اینکه برخی شرکت‌ها و بخش‌های خصوصی بوسیله اتوبوس‌های غیر استاندارد اقدام به جابجایی مسافر کرده اند از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه استان خواست وضعیت فنی اتوبوس‌ها را دقیق بررسی و مانع تردد اتوبوس‌های فاقد استاندارد شوند.

محمدهادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر در پایان با توجه به وضعیت نارنجی هواشناسی بوشهر از شهرداری و دریابانی خواست از سوار شدن مسافران محترم به قایق‌های تفریحی جلوگیری کرده و مسافران نیز از سوار شدن به قایق‌ها پرهیز کنند و سعی کنند با رعایت اصول ایمنی در کنار سواحل از دریای خلیج فارس لذت ببرند و با خاطره خوبی استان بوشهر را ترک کنند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسافران نوروزی معاون عمرانی استانداری بوشهر استان بوشهر چند روز تا کنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، در این بازدید که معاون اقتصادی و جمعی از مدیران وزارت کشور هم حضور داشتند، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه، توضیحاتی از ظرفیت‌های متعدد اقتصادی استان به دکتر وحیدی ارائه کرد و از برنامه ریزی، آمادگی و تلاش کرمانشاه برای جذب سرمایه گذاران خبر داد.

همچنین با حضور معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو، رایزنی‌هایی با مقامات کشوری و سرمایه گذاران داخلی و خارجی صورت گرفت و چندین تفاهم نامه در حوزه‌های گردشگری، صنایع غذایی و مواد معدنی بین طرفین منعقد شد.
ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو از سوی سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از روز ۸ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد.
این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان خواهد بود.
این نمایشگاه در ۱۷ سالن نمایشگاهی با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی در حالی آغاز به کار خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود در آن سه هزار و ۵۰۰ جلسه بی تو بی با حضور ۵۰ هیات عالی رتبه برگزار شود.

دیگر خبرها

  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری