Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-08@12:07:28 GMT

انتقاد سراسقف ارتدوکس فلسطین از سیاست های دوگانه غرب

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۵۹۲۲

انتقاد سراسقف ارتدوکس فلسطین از سیاست های دوگانه غرب

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، حنا اظهار کرد که وی در این روزها شاهد معیارهای دوگانه در جهان است،  به طوری که شاهد است که دولت های غربی درحالی که برای اوکراین اشک می ریزند، نسبت به قربانیان جنگ های دیگری که خود در کشورهای دیگر ایجاد کرده اند، بی اعتنا هستند.

وی اضافه کرد: این آمریکا و متحدانش بودند که عراق را ویران کردند و دست به کشتار و جنایت جنگی وحشتناک و بی سابقه ای زدند، همچنان که علیه سوریه نیز توطئه کردند و جنگ ایحاد کرده و این کشور را ویران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: فلسطین و مردم آن نیز در معرض انواع رنج ها و دردها و آوارگی قرار گرفت، اما ما شاهد چنین همبستگی نبودیم که اکنون در اوکراین ملاحظه می کنیم.

وی با طرح این سوال که آیا فلسطینی هایی که سالهاست از اشغالگری و آوارگی رنج می برند، سزاوار همبستگی نیستند، تاکید کرد که امروز زشتی و پلشتی سیاست غربی ها به آشکارترین شکل بروز کرد.

وی با صراحت گفت: بسیاری از افراد که این مسائل  را دنبال می کنند، به خوبی فهمیده اند که حقوق بشر و کرامت انسانی اصلا برای غرب مهم نیست، تنها مساله مهم منافع و برنامه های اقتصادی و سیاسی و استعماری آنهاست.

حنا اظهار کرد: در برهه اخیر شاهد تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه و فلسطین بودیم، اما این اقدامات از سوی کشوری محکوم نشد و این تعدی ها همچنان ادامه دارد و به ویژه در شهر قدس قطع نشده است.

سراسقف فلسطین در پایان مسبب اصلی جنگ اوکراین را آمریکا و غرب برای فروش سلاح خود دانست و افزود که سرنوشت ملت ها اصلا برایشان اهمیتی ندارد، تنها منافع اقتصادی و سیاسی برایشان حائز اهمیت است.

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندارد دوگانه رسانه‌های غربی در خصوص اعتراضات ضد صهیونیستی و اغتشاشات در ایران!

رئیس مرکز مطالعات اسلامی دانشگاه شیکاگو در پاسخ به دروغ پردازی‌های مجری بی بی سی علیه انتفاضه دانشجویی در آمریکا گفت: در دانشگاه شیکاگو شعار یهودی ستیزانه‌ای نشنیده‌ام، به نظر من این ادعا، ادعای خیلی مضحکی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بخشی از دانشگاه آمستردام به تصرف دانشجویان حامی فلسطین درآمد
  • پیوند علم و سیاست در دانشگاه‌های ایران علیه صهیونیسم
  • سرکوب دموکراسی در مهد آزادی بیان!
  • انتقاد آقای اقتصاد به سیاست های تعدیل اقتصادی
  • مسکو در بزنگاه تصمیم درباره اردوغان
  • انتقاد شدید فرماندار رزن از نحوه استخدامهای جهاد کشاورزی
  • استاندارد دوگانه رسانه‌های غربی در خصوص اعتراضات ضد صهیونیستی و اغتشاشات در ایران!
  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • قیمت جدید مدل‌های مختلف پیکان اعلام شد/ جدول قیمت
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است