Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس اورژانس کرمان از واژگونی خودروی حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در محور بم به کرمان خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و ۱۹ مصدوم برجای گذاشت. - اخبار استانها -

سید محمد صابری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، از واژگونی خودروی حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در کرمان خبر داد و اظهار داشت: این حادثه ساعت 4:54 امروز جمعه 5 فروردین ماه به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جزئیات بیشتر این حادثه گفت: به دنبال دریافت گزارش واژگونی یک دستگاه وانت مزدا در محور بم به کرمان بلافاصله 7 تیم فوریت‌های پزشکی با همکاری یک تیم امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان با بیان اینکه این حادثه در 3 کیلومتری پلیس راه ماهان اتفاق افتاد افزود: از 19 مصدوم این حادثه بعد از رها سازی و اقدامات درمانی مناسب، 16 مصدوم توسط تیم های فوریت های پزشکی و 3 مصدوم توسط تیم هلال احمر به بیمارستان های شهید باهنر و افضلی پور کرمان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان: خودروهای حادثه ساز در جاده‌های استان کرمان توقیف می‌شوندآخرین وضعیت سفرهای نوروزی در استان کرمان/ از آمار بالای تلفات جاده‌ای تا آمادگی استان برای موج دوم سفرهای نوروزیواژگونی خودرو حامل اتباع خارجی در محور ماهان به کرمان 4 کشته و 12مصدوم برجای گذاشت

وی با اشاره به اینکه در پی این حادثه بر اثر شدت جراحات وارده یک مرد با حدود سن 35 ساله در دم جان باخت بیان کرد: 19 مصدوم این حادثه نیز همگی مرد و با رده سنی 15 الی 50 ساله هستند که حال عمومی 2 نفر از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده است.

به گزارش تسنیم، بخش قابل توجهی از آمار تلفات جاده‌ای استان کرمان مربوط به اتباع خارجی است که به‌صورت غیرمجاز و با خودروهای ناایمن تردد می‌کنند.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اورژانس استان کرمان اورژانس استان کرمان استان کرمان حامل اتباع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان

سرهنگ رضایی از جان باختن ۶۱ نفر به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های شمال استان خبر داد.

به گزارش گروه استان ها هبرگزاری دانشجو ، سرهنگ علی رضایی رئیس پلیس راه شمال استان کرمان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان؛ از جان باختن ۶۱ نفر به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در راه ها و جاده‌های شمال استان خبر داد.

وی با خطر آفرین خواندن این خودروها تصریح کرد: این خودرو‌ها علاوه بر اینکه بلای جان سرنشینان خودشان هستند، موجب حادثه و واژگونی خودرو‌های دیگر شهروندان و همچنین افزایش تلفات و مجروحان حوادث جاده‌ای در سطح راه‌های استان کرمان هستند.

او با اشاره به تحلیل آماری حوادث افزود: ٥ هزار و ١٤٧ تصاف منجر به فوت و جرح طی سال قبل در جاده‌های استان رخ داده و متاسفانه یک هزار و ٦٦ نفر جان خود را از دست داده و ٦ هزار و ١٣٧ نفر نیز صدمه دیده و مجروح شده‌اند.


رضایی با بیان اینکه ٨٠ درصد تلفات تصادفات نوروز امسال مربوط به پژو و پراید بوده است، اعلام کرد: در حوادث رانندگی نوروز سالجاری ۴۱۵ نفر مجروح و متاسفانه ۸۱ نفر از هموطنان در استان کرمان جان باخته اند.

دیگر خبرها

  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق «سوخت و اتباع غیرمجاز»
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم