Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@12:43:21 GMT

ثبت روزانه بیش از ۱۱۴ هزار تردد در قرچک

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۶۰۰۱

ثبت روزانه بیش از ۱۱۴ هزار تردد در قرچک

ایسنا/تهران در پی تشکیل جلسه فوق‌العاده شورای هماهنگی حمل‌ونقل و ترافیک شهرستان قرچک به ریاست فرماندار، عملیات ویژه ایمنی راه‌ها و جاده‌های این شهرستان به ویژه در کمربندی جنوبی آغاز شد.

علیرضا فاتحی نژاد صبح جمعه پنجم فروردین ماه در خصوص ایمن سازی جاده‌های شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: قرچک از پرترددترین شهرستان‌های استان تهران محسوب می‌شود و به دلیل موقعیت جغرافیایی در شرایط عادی روزانه بیش از ۱۱۴ هزار تردد دارد و این حجم تردد در نوروز و سایر ایام تعطیل سال بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول افزود: در راستای ایمنی راه‌ها به‌ ویژه در کمربندی جنوبی، شهرداری قرچک عملیات ویژه تامین ایمنی راه‌ها از جمله آرام‌سازی مسیر، نصب سرعت‌کاه، نصب علائم ترافیکی و ... را با همکاری راهور و سایر ادارات مرتبط آغاز کرده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک بیان کرد: حفظ جان مردم برای ما مهم‌ترین مسئله است و باید بر اساس استانداردها و اصول مربوطه به مسائل ترافیکی توجه کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای تامین روشنایی کمربندی جنوبی نیز که دغدغه مردم و در اولویت پیگیری‌های فرمانداری است، مقرر شده اقدام مشترکی توسط شهرداری و اداره برق انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرستان قرچک راهداری و حمل ونقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز

وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075635 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • ۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد